  • Data: 2005-11-08 22:28:51
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaja wrote:

    > To on Ci powie, że wejść to sobie możesz, ale do swojego mieszkania, a nie
    > cudzego.

    Poczekam 10 sekund i poprosze go, zeby sie przesunal, bo chce wejsc do
    tego klubu.

    > Postaraj się o kartę klubową, to będziesz zawsze wpuszczany.

    Prosze mi w takim razie wydac karte klubowa.

    > Pomyśl sobie, że nigdy nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i machnij
    > na to kurestwo (sorry) po prostu ręką. Idź do innego klubu, w którym
    > będziesz się czuł dobrze.

    Ale ja nie o tym, nie o tym, nie o tym ;)

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl