  • Data: 2005-11-09 09:54:22
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dkqrgg$5r0$1@news.onet.pl...

    > Według mnie tak. Bo niby dlaczego nie?

    Czyli co?? Do sklepu nie wpuszczamy z plecakami tak??
    Dziwne, ze nikomu sie nie udaje mnie zatrzymac :)

    > Kolejny raz nie najszczęśliwszy przykład. Sklep i towar to pachnie już
    > wyraźnie ofertą (bo na ogół jest wystawiony z podaniem ceny).

    A lokal uslugowy czym sie rozni?? Wchodze, towar jest wystawony, ceny
    zazwyczaj tez sa (w menu badz na polkach)

    > Ale można np. zakazać wstępu czarnym. Tak samo jak można zakazać wstępu do
    > lokalu (przeważnie rozrywkowego) osobom poniżej okreśłonej granicy wieku,
    > osobom w określony sposób wyglądającycm itd.

    Zabronic mozna wszystkiego, tak samo jak mozna zabronic wchodzenia do sklepu
    z plecakiem.
    Ale to nie ma zadnej mocy prawnej i taka jest wlasnie roznica

    Jacek