  • Data: 2005-11-08 22:27:23
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał Wilk" wrote:

    > Istotne elementy umowy nie sa znane, bo to umowa nienazwana, jak juz jeden z
    > kolegow Ci pisal, wiec nie ma mowy o ofercie

    jak nie nazwana? jak ajest roznica miedzy:

    "po wejsciu do tego klubu oferujemy ci najlepsza zabawe"

    "u nas mozesz kupic ten telewizor najtaniej"

    ??

    > Czekaj sobie, az do zamkniecia lokalu;-)

    Ale czekajac zablokuje ruch calkowicie.

    > A po co ma Cie usuwac sila, nikt Ci nie zabronic stac 10 cm przed wejsciem.
    > Chyba ze wejdziesz, a wlasciciel bedzie mial cos przeciwko (moze pomoze
    > analogia do mieszkania - probouje wejsc do Twojego mieszkania, a Ty sobie
    > tego nie zyczysz, czy podczas proby przemkniecia sie kolo Twojej osoby
    > stojacej w drzwiach mozesz uzyc sily aby obronic mir swojego pomieszczenia
    > czy nie?)

    znaczy sie wlasciciel osobiscie mnie wyrzuci.

    ale tam stoi ogolony łysol bez licencji ochroniarza...

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl