  • Data: 2010-11-05 08:34:51
    Temat: Re: zajecie komornicze a kupno mieszkania
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-04 09:31, t...@p...onet.pl pisze:
    > Heh, no tak. Tylko to pewnie jeszcze potrwa a do tego sytuacja wyglada tak, ze
    > zajecie komornicze jest na kwote stanowiaca jakies 7 % wartosci mieszkania.
    >
    > Posrednik obrotu nieruchomosci wymyslil szczwany plan, zeby wskazac
    > kredytujacemu mnie bankowi, ze czesc srodkow z kredytu ma byc przekazana
    > sprzedajacemu, a czesc - komornikowi. Ale pani w okienku lojalnie mnie
    > uprzedzila, ze pozytywne zalatwienie wniosku z takim zastrzezeniem jest u nich
    > malo prawdopodobne.

    Kombinacje pośredników zwykle mają to do siebie, że służą pośrednikom.
    On, jeśli ten karkołomny plan się powiedzie, dostanie prowizję za
    transakcję i będzie miał sprawę w nosie. Ty się będziesz bujać z
    papierami wieki. Wykreślenie zajęcia z KW trwa, a bank będzie Cię co
    miesiąc podliczał dodatkową kwotą za ubezpieczenie do momentu wpisu
    hipoteki. A to i tak jest optymistyczny scenariusz. Jeśli komornik już
    ma nagranego chętnego na to mieszkanie to nie popuści. A zgadnij, kto
    kogo pokona doświadczeniem? Tak jak już Ci poradzono - znajdź inne
    mieszkanie.

    --
    MZ