1. Data: 2010-11-04 07:56:29
Temat:zajecie komornicze a kupno mieszkania
Od:"Tunia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce kupic mieszkanie. W KW tego mieszkania wpisane jest zajecie komornicze.
Co z tym fantem zrobic?

2. Data: 2010-11-04 08:20:22
Temat:Re: zajecie komornicze a kupno mieszkania
Od:Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2010 08:56, Tunia pisze:
> Chce kupic mieszkanie. W KW tego mieszkania wpisane jest zajecie komornicze.
> Co z tym fantem zrobic?

Poczekać na licytację komorniczą.

3. Data: 2010-11-04 08:31:10
Od:t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Poczekać na licytację komorniczą.

Heh, no tak. Tylko to pewnie jeszcze potrwa a do tego sytuacja wyglada tak, ze
zajecie komornicze jest na kwote stanowiaca jakies 7 % wartosci mieszkania.

Posrednik obrotu nieruchomosci wymyslil szczwany plan, zeby wskazac
kredytujacemu mnie bankowi, ze czesc srodkow z kredytu ma byc przekazana
sprzedajacemu, a czesc - komornikowi. Ale pani w okienku lojalnie mnie
uprzedzila, ze pozytywne zalatwienie wniosku z takim zastrzezeniem jest u nich
malo prawdopodobne.

Ech... miotam sie bo zalezy mi na tym mieszkaniu i na czasie zreszta tez....

4. Data: 2010-11-04 10:45:42
Od:konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak komornik trzyma lape na tym mieszkaniu to trzymaj sie z daleka od
machlojek bo tylko stracisz kase. Byc moze komornik ma juz zaklepanego
kupca !

5. Data: 2010-11-05 07:14:20
Od:Tapatik <t...@b...spamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:

> Ech... miotam sie bo zalezy mi na tym mieszkaniu i na czasie zreszta tez....

I być może ktoś chce na tym skorzystać, że Tobie zależy.
Odpuść sobie, bo będziesz mieć kredyt, ale nie będziesz mieć mieszkania.
Po co samemu włazić w kłopoty?

Tapatik

6. Data: 2010-11-05 08:34:51
Od:MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-04 09:31, t...@p...onet.pl pisze:
> [...]
> uprzedzila, ze pozytywne zalatwienie wniosku z takim zastrzezeniem jest u nich

Kombinacje pośredników zwykle mają to do siebie, że służą pośrednikom.
On, jeśli ten karkołomny plan się powiedzie, dostanie prowizję za
transakcję i będzie miał sprawę w nosie. Ty się będziesz bujać z
papierami wieki. Wykreślenie zajęcia z KW trwa, a bank będzie Cię co
miesiąc podliczał dodatkową kwotą za ubezpieczenie do momentu wpisu
hipoteki. A to i tak jest optymistyczny scenariusz. Jeśli komornik już
ma nagranego chętnego na to mieszkanie to nie popuści. A zgadnij, kto
kogo pokona doświadczeniem? Tak jak już Ci poradzono - znajdź inne
mieszkanie.

--
MZ

7. Data: 2010-11-05 23:42:59
Od:"p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ma nagranego chętnego na to mieszkanie to nie popuści. A zgadnij, kto
> kogo pokona doświadczeniem? Tak jak już Ci poradzono - znajdź inne

A ja proponuję prościutki, może naiwny plan,- umówic się na finalizacje
transakcji u notariusza ze sprzedającym i komornikiem, który zgodnie z
prawem od razu dokonuje zajęcia owych 7% z wypłacanej przez ciebie ceny
mieszkania. Dług zostaje spłacony, hipoteka (po stosownym czasie)
wykreślona.
Oczywiście zażądaj od komornika (zapewne z udziałem sprzedającego)
aktualnego wyliczenia długu ciążącego na sprzedającym.

8. Data: 2010-11-07 12:41:50
Od:"p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

(...)

> [...]
> Oczywiście zażądaj od komornika (zapewne z udziałem sprzedającego)
> aktualnego wyliczenia długu ciążącego na sprzedającym.

Inna wersja powyższego rozwiązania,-Włacasz cenę zapłaty na konto bankowe
sprzedawcy, które zajął juz komornik.
Po wpłynieciu twojej zapłaty za mieszkanie komornik zabiera swoje 7% i potem
wykresla hipotekę. Oczywiście wskazane jest dokonywać tych transakcji w
porozumieniu zarówno ze sprzedającym, jak i z komornikiem, a w szczególności
miec potwierdzenie aktualnej wysokości długu i faktu zajęcia danego rachunku
bankowego.

9. Data: 2010-11-07 13:02:13
Od:Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-07 13:41, p 47 pisze:

> [...]
> potem wykresla hipotekę. Oczywiście wskazane jest dokonywać tych
> transakcji w porozumieniu zarówno ze sprzedającym, jak i z komornikiem,

I z wierzycielem, bo to na jego wniosek komornik może zająć konto
bankowe dłużnika.

--
Liwiusz