  • Data: 2010-11-07 12:41:50
    Temat: Re: zajecie komornicze a kupno mieszkania
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ib24pm$pi3$1@news.task.gda.pl...

    (...)

    > A ja proponuję prościutki, może naiwny plan,- umówic się na finalizacje
    > transakcji u notariusza ze sprzedającym i komornikiem, który zgodnie z
    > prawem od razu dokonuje zajęcia owych 7% z wypłacanej przez ciebie ceny
    > mieszkania. Dług zostaje spłacony, hipoteka (po stosownym czasie)
    > wykreślona.
    > Oczywiście zażądaj od komornika (zapewne z udziałem sprzedającego)
    > aktualnego wyliczenia długu ciążącego na sprzedającym.

    Inna wersja powyższego rozwiązania,-Włacasz cenę zapłaty na konto bankowe
    sprzedawcy, które zajął juz komornik.
    Po wpłynieciu twojej zapłaty za mieszkanie komornik zabiera swoje 7% i potem
    wykresla hipotekę. Oczywiście wskazane jest dokonywać tych transakcji w
    porozumieniu zarówno ze sprzedającym, jak i z komornikiem, a w szczególności
    miec potwierdzenie aktualnej wysokości długu i faktu zajęcia danego rachunku
    bankowego.