  • 11. Data: 2013-11-26 23:05:43
    Temat: Re: zajecie cudzego samochodu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:l735jc$k78$3@node2.news.atman.pl...

    > Miał narzędzia kontroli nad daną ruchomością.

    Drugie kluczyki pewnie miał właściciel. Ba, a jakby facet pracował w
    zakałdzie dorabiania kluczyków, to komornik zajałby wszystkie te samochody?

    > To chyba logiczne, że jak jest gotówka do zajęcia, to zajmuje się
    > gotówkę.

    Wiesz, uzyskiwanie dochodu z wynagrodzenia o pracę w zadnym wypadku nie
    gwarantuje możliwości egzekucji z wynagrodzenia - powodów mogę z tuzin
    wymyślić.

    > Jako wierzyciel wolałbyś dostać do ręki pieniądze, czy czekać miesiącami
    > na jakąś licytację, która może się uda, a może nie?

    Obawiam sie, że zupełnie mnie nie zrozumiałeś.

  • 12. Data: 2013-12-01 17:07:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czego nie rozumiesz w słowie "ruchomość"?
    >
    > Ach, przepraszam... Dla ciebie pewne "lokal" to twoja przyczepa
    > kempingowa...

    Lawa

    a wiesz ty co to ironia albo sarkazm?