  • 1. Data: 2013-11-20 17:43:21
    Temat: Trans-Lex - dziwaczne zachowanie przedstawiciela firmy
    Od: j...@g...com

    Witam Serdecznie,

    Mam problem z Trans-Lex NIP 526-010-09-42 z Warszawy, a konkretnie z Gościem tej
    firmy, który nazywa się Marek Bukowski.
    https://www.facebook.com/marek.bukowski.100/about.

    Nie bacząc na wszelkie konwenanse i zasady dobrego wychowania obraża klientów na
    forach. Zleciłem tej firmie tłumaczenie i w zamian dostałem bagno. Treść tłumaczeń to
    jakaś porażka, a uwagi jakie były do tej firmy składane trafiają w pustkę. Za to ów
    jegomość - sprytnie namierza na forach klienta. Po profilu FB lub adresie mail i
    uprawia stalking nękając byłego klienta.

    Czy znacie metody ucieszenia pana? Skarga w firmie nie pomogła a tylko nasiliła
    działanie pana Marka Bukowskiego.

    pozdrawiam,
    Jan.