  • 1. Data: 2004-12-20 17:27:57
    Temat: wyrok w sprawie zakazu przekazywania danych do firm windykacyjnych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Miałem ten wyrok i gdzieś mi się zapodział... Czy ktoś mógłby mi go
    przypomnieć?

    Z góry dziękuję...

  • 2. Data: 2004-12-20 17:31:25
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Miałem ten wyrok i gdzieś mi się zapodział... Czy ktoś mógłby mi go
    > przypomnieć?

    A moze chcesz ten o przekroczeniu kompetencji GIODO w identycznej
    sprawie ? ;) Mam go gdzies , poszukam i zaraz ci na priva postaram sie
    podeslac.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2004-12-21 09:28:29
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cq72gp$7si$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > A moze chcesz ten o przekroczeniu kompetencji GIODO w identycznej
    > sprawie ? ;) Mam go gdzies , poszukam i zaraz ci na priva postaram sie
    > podeslac.

    OSK 829/04
    p.
    W,

  • 4. Data: 2004-12-22 12:30:17
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    wiadomości news:cq724b$1h3l$1@news2.ipartners.pl...
    > Ave!
    >
    > Miałem ten wyrok i gdzieś mi się zapodział... Czy ktoś mógłby mi go
    > przypomnieć?
    >
    > Z góry dziękuję...

    Ci za różnica, to jest wyrok NSA w Wwie, czyli wyrok w sprawie, a więc nie
    stanowi prawa. Czyli sądy mogą, lecz nie muszą brać go pod uwagę. Chyba, że
    chcesz obijac się o kolejne instancje i ponosić koszty ;-).