  • 1. Data: 2004-12-20 14:51:23
    Temat: Bezrobotny a Urząd Pracy
    Od: "Artur" <v...@i...pl>

    Jezeli jestem zarejestrowany w Urzedzie Pracy jako bezrobotny bez prawa do
    zasilku, to liczy mi sie to do czegos (do emerytury itp)??
    Tzn. chodzi mi o to, jakie mam z tego tytulu korzysci?

  • 2. Data: 2004-12-20 18:07:17
    Temat: Re: Bezrobotny a Urząd Pracy
    Od: "marik" <k...@p...com>

    Użytkownik "Artur" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli jestem zarejestrowany w Urzedzie Pracy jako bezrobotny bez prawa do
    > zasilku, to liczy mi sie to do czegos (do emerytury itp)??
    > Tzn. chodzi mi o to, jakie mam z tego tytulu korzysci?

    Zostaniesz przyjety do kazdej przychodni o ile wyjmiesz
    z portfelika decyzje o uznaniu cie za bezrobotnego
    (format A4 :). W 'niektorych' miastach za darmo dojedziesz
    MPK na trasie miejsce zamieszkana (tu dowod osobisty)
    PUP (tu pokazujesz ową decyzję), o innych pozytywach nie wiem,
    ale może ktoś ci coś poradzi.

    marik

  • 3. Data: 2004-12-20 18:24:45
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "marik" <k...@p...com> naskrobał/a w

    > PUP (tu pokazujesz ową decyzję), o innych pozytywach nie wiem,
    > ale może ktoś ci coś poradzi.

    W Gdańsku można za złotówkę do teatru pójść.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nadzieja jest czyms posrodku miedzy skrzydlami i spadochronem.