  • 1. Data: 2003-10-10 09:55:38
    Temat: wyrok w sprawie parafii
    Od: CC <o...@i...pl>

    Wczorajsze informacje o wyroku przeciwko ludzkiej parafii to kolejne
    potwierdzenie o chorobie polskiego panstwa.

    Parafie skazano za to ze na cmentarzu parafii w czasie wichury drzewo
    przygniotlo 8 letnia dziewczynke ktora zostala powaznie ranna i do tej
    pory jest niepelnosprawna.

    Wypadek powstal w wyniku dzialania zywiolu wiatru ktory zlamal konar
    drzewa.

    Czy za dzialanie zywiolu i przyrody moze odpowiadac wlasciciel terenu
    na ktorym odbywa sie zdarzenie - sad stwierdzil ze tak.
    To jasne ze parafia jest blizej Boga niz sad ale bez przesady.

    Prosta konsekwencja tego wyroku jest to iz za zdarzenia typu:

    - smierc grzybiarza w czasie pozaru lasu
    - smierc topielca w rzece lub jeziorze
    - smierc od pioruna
    - smierc turysty w gorach - np. odpadniecie od skaly, zamarzniecie,
    etc.
    - zatopienie zalogi jachtu w czasie sztormu

    i inne podobne zdarzenia na terenie panstwa polskiego gdzie skarb
    panstwa jest wlascicielem odpowiada panstwo polskie.

    Ofiara i rodzinom ofiar nalezy sie wysokie odszkodowanie - a to jest
    przeciez absurd.

    Osoby dorosle i opiekunowie dzieci odpowiadaja w pelni za narazanie
    sie na niebezpieczenstwo ze strony sil natury - to sa typowe
    nieszczesliwe wypadki nad ktorymi czlowiek nie jest w stanie zapanowac
    nawet jesli jest Proboszczem Parafii.

    Opiekunowie dziecka sa odpowiedzialni za to ze w czasie wichury
    schowalo sie pod drzewo.

    Jest wielce prawdopodobne ze na wyroku sadu zaciazyly czerwone lapska
    komuny ktora chciala przylozyc kosciolowi.

    Kosciol ma obecnie wiele grzechow zaniechania wobec polskiego narodu
    ale ten przypadek jest chybiony.

    Oczywiscie parafia powinna objec ta rodzine opieka ale nie na
    podstawie wyroku sadowego.

    Bede wdzieczny za opinie profesjonalnych prawnikow w tej sprawie.

    "Obywatelskie nieposluszenstwo"
    http://obnie.w.interia.pl

    CC

  • 2. Data: 2003-10-10 10:59:58
    Temat: Re: wyrok w sprawie parafii
    Od: poreba <d...@p...com>

    CC <o...@i...pl> popełnił 10 paź 2003 na pl.soc.prawo utwór

    Chociaż prosisz "o opinie profesjonalnych prawnikow"
    a ja takim nie jestem to:

    > Wypadek powstal w wyniku dzialania zywiolu wiatru ktory zlamal konar
    > drzewa.
    W telewizorni wprawdzie podano, że nadłamany konar wisiał już dłuższy czas
    zagrażając ludziom a zarządzająca cmenarzem parafia zlekceważyła to
    zagrożenie, ale kto by tam wierzył reżimowej TV jak wierzy, prawda?

    > Czy za dzialanie zywiolu i przyrody moze odpowiadac wlasciciel terenu
    > na ktorym odbywa sie zdarzenie - sad stwierdzil ze tak.
    Jeżeli skutki mógł przewidzieć ...

    > Prosta konsekwencja tego wyroku jest to iz za zdarzenia typu:
    > - smierc grzybiarza w czasie pozaru lasu
    > - smierc topielca w rzece lub jeziorze
    > - smierc od pioruna
    Jeżeli na skutek złego/braku/uszkodzonego piorunochromu...

    > - smierc turysty w gorach - np. odpadniecie od skaly,
    Gdy ktoś schrzanił sprzęt, czemu nie?

    > - zatopienie zalogi jachtu w czasie sztormu
    Gdy ktoś wiedział że sprzęt ratunkowy
    niesprawny/w zbyt małej ilości/..., czemu nie?

    > Jest wielce prawdopodobne ze na wyroku sadu zaciazyly czerwone lapska
    > komuny ktora chciala przylozyc kosciolowi.
    I byłby to znakomity dowód na to ze jak Pan Bóg chce kogoś
    pokarać to mu rozum odbiera.

    O kurczę trollowi odpowiadam...

    --
    ozdro
    poreba

  • 3. Data: 2003-10-10 11:21:48
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "CC" <o...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > podstawie wyroku sadowego.
    >
    > Bede wdzieczny za opinie profesjonalnych prawnikow w tej sprawie.

    Powinni zabrac im wszystkie posiadalosci (wlacznie z kosciolami) i
    rozsprzedac
    a za uzyskane pieniadze wspomóc biedote. Kuria np. w Krakowie jest
    wlascicielem 40% budynków
    na rynku i jego okolicach (mój znajomy wynajmuje od nich lokum 100m2 za
    10000 miesiecznie!!!).
    Rozsprzedac a to barachlo to gazu!!!

  • 4. Data: 2003-10-10 11:41:40
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Galileon" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Powinni zabrac im wszystkie posiadalosci (wlacznie z kosciolami) i
    > rozsprzedac

    Kim są ci "oni", którzy powinni ?

    Pzdr.
    P.D.

  • 5. Data: 2003-10-10 12:07:31
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    mój znajomy wynajmuje od nich lokum 100m2 za
    > 10000 miesiecznie!!!).

    ?????????

    u cha cha
    ale Ty naiwny jestes ;)))))

  • 6. Data: 2003-10-10 12:42:43
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> popełnił 10 paź 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bm65sg$mdk$1@foka1.acn.pl:

    > Kim są ci "oni", którzy powinni ?
    No, oni! Znaczy szarzy zielonym, bo zieloni porywają a szarzy tylko
    wiwisekcje i teleportacje z przesunięciem w czasoprzestrzeni.
    Aha, i jeszcze ten, tego, no, Balcerowicz...
    NMSP ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2003-10-10 12:43:28
    Od: "janS" <j...@p...onet.pl>

    Profesjonalni prawnicy wypowiedzie sie w sadzie! I to nie tylko w pierwszej
    instancji. Sprawa przeszla wszystkie dostepne w kraju instancje. Z wyrokami
    mozna sie zgadzac lub nie, ale trzeba sie do nich dostosowac. Parafia, która
    ma osobowosc prawna podlega normalnej procedurze prawnej. To, ze jest to
    organizacja koscielna nie ma tu nic do rzeczy

  • 8. Data: 2003-10-10 13:05:28
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > mój znajomy wynajmuje od nich lokum 100m2 za
    >
    > ?????????
    >
    > u cha cha
    > ale Ty naiwny jestes ;)))))

    taaa?? znajdź na sławkowskiej taniej..

  • 9. Data: 2003-10-10 13:05:45
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Galileon" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kim są ci "oni", którzy powinni ?
    >
    > Pzdr.
    > P.D.

    czarni

  • 10. Data: 2003-10-10 13:07:50
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    > czarni

    hmm:-) Czarni powinni zabrać wszystkie posiadłości kościelne?:-)) Po co mają
    zabierać coś co do nich należy?:-) No chyba, że mówiąc "czarni" miałeś na
    myśli murzynów:-) *

    HaNkA

    * opcja, że nie zrozumiałeś pytania poprzednika też mi się nasunęła:-)))))