  • 1. Data: 2003-10-10 09:39:11
    Temat: Umowa najmu - wypowiedzenie
    Od: "Siemion" <k...@W...pl>

    witam,

    moja Siostra wynajęła kawalerkę przez pośrednika. w umowie najmu ma
    określone "dopuszczalne terminy wypowiedzenia" (po pełnym roku, dwóch i trzech
    latach)...

    w jaki sposób wypowiedzieć tak zawartą umowę w innym terminie?

    pozdrawiam Grupowiczów.

  • 2. Data: 2003-10-11 22:09:05
    Temat: Re: Umowa najmu - wypowiedzenie
    Od: "Marek Świtała" <m...@i...pl>

> [...]
    trzech
    > latach)...
    >
    > w jaki sposób wypowiedzieć tak zawartą umowę w innym terminie?

    Zajrzyj tutaj:
    http://www.lexpress.pl/modules.php?name=News&file=ar
    ticle&sid=313

    PZDR