    From: "Galileon" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyrok w sprawie parafii
    Date: Fri, 10 Oct 2003 13:21:48 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@62.181.188.158

    Uzytkownik "CC" <o...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:if0dovoladihfhdbcc3vums89fc4lvael6@4ax.com...
    > Wczorajsze informacje o wyroku przeciwko ludzkiej parafii to kolejne
    > potwierdzenie o chorobie polskiego panstwa.
    >
    > Parafie skazano za to ze na cmentarzu parafii w czasie wichury drzewo
    > przygniotlo 8 letnia dziewczynke ktora zostala powaznie ranna i do tej
    > pory jest niepelnosprawna.
    >
    > Wypadek powstal w wyniku dzialania zywiolu wiatru ktory zlamal konar
    > drzewa.
    >
    > Czy za dzialanie zywiolu i przyrody moze odpowiadac wlasciciel terenu
    > na ktorym odbywa sie zdarzenie - sad stwierdzil ze tak.
    > To jasne ze parafia jest blizej Boga niz sad ale bez przesady.

> [...]

    Powinni zabrac im wszystkie posiadalosci (wlacznie z kosciolami) i
    rozsprzedac
    a za uzyskane pieniadze wspomóc biedote. Kuria np. w Krakowie jest
    wlascicielem 40% budynków
    na rynku i jego okolicach (mój znajomy wynajmuje od nich lokum 100m2 za
    10000 miesiecznie!!!).
    Rozsprzedac a to barachlo to gazu!!!