  • 1. Data: 2004-04-06 20:56:38
    Temat: wyrok-nie za wysoki?
    Od: " misero" <m...@W...gazeta.pl>

    ludu za utrudnianie policjantom wykonywania ich czynnosci dostalem rok w
    zawieszeniu-bylem nieletni, sprawa bardzo smierdzaca
    mozna cos z tym zrobic? kasacja? termin na odwolanie przeszedl kolo nosa
    pomozcie!

  • 2. Data: 2004-04-06 21:00:20
    Temat: Re: wyrok-nie za wysoki?
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    misero wrote:

    > ludu za utrudnianie policjantom wykonywania ich czynnosci dostalem rok w
    > zawieszeniu-bylem nieletni,

    Czyli ile miałeś lat?

    > sprawa bardzo smierdzaca
    > mozna cos z tym zrobic? kasacja?

    Tobie nie przysługuje. Wątpię żebyś namówił RPO albo Prokuratoera
    Generalnego... Ale próbować można...

    KG

  • 3. Data: 2004-04-06 21:49:47
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    tzn 17 i 4 miesiace:(
    sam wyrok nie jest za wysoki? podobno gdybym sie odwolal, nie byloby
    problemu z warunkowym uniewinnieniem
    tzn kasacja mnie nie przysluguje? a czy cos mi w ogole jeszcze przysluguje?
    czym mam sie juz z tym pogodzic?
    jeszcze jedno: czy moge po skonczeniu okres proby przy wypelnianiu ew
    wnioskow uznawac sie za nigdy niekaranego?

    przyznasz, ze cos takiego moze zamknac drzwi do kariery

  • 4. Data: 2004-04-06 22:15:42
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > przyznasz, ze cos takiego moze zamknac drzwi do kariery

    Chcesz robić karierę, to nie przeszkadzaj policji.

  • 5. Data: 2004-04-07 10:59:04
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Chcesz robić karierę, to nie przeszkadzaj policji.

    mozesz troche rozwinac?

  • 6. Data: 2004-04-07 13:26:24
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

> [...]
    > wnioskow uznawac sie za nigdy niekaranego?
    >
    > przyznasz, ze cos takiego moze zamknac drzwi do kariery

    ......wiec najpierw mysl potem rob

    ps jesli termin do odwolania minal to raczej musztarda po obiedzie... a jak
    minie okres proby i 6 miesiecy skazanie ulega zatarciu

  • 7. Data: 2004-04-07 15:45:54
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Chcesz robić karierę, to nie przeszkadzaj policji.

    Ale o co chodzi?

  • 8. Data: 2004-04-07 17:04:35
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik " misero" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ludu za utrudnianie policjantom wykonywania ich czynnosci

    tresc zarzutu i kwalifikacja prawna ?

    > dostalem rok w
    > zawieszeniu

    raczej dosc normalny

    > -bylem nieletni,

    watpie. Przynajmniej nie w rozumieniu kk i upn

    >sprawa bardzo smierdzaca
    > mozna cos z tym zrobic? kasacja?

    kasacja przysluguje tylko od wyroku sadu odwolawczego
    a nie I instancji i nie przy ukaraniu kara z warunkowym zawieszeniem

    > termin na odwolanie przeszedl kolo nosa

    a to z jakiej racji ?

    Pozdr

  • 9. Data: 2004-04-07 22:23:52
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    xyz wrote:
    > kasacja przysluguje tylko od wyroku sadu odwolawczego
    > a nie I instancji i nie przy ukaraniu kara z warunkowym zawieszeniem

    to nie do końca tak, ale dla pytającego nic nie zmienia :)

    KG

  • 10. Data: 2004-04-08 06:44:05
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > to nie do końca tak, ale dla pytającego nic nie zmienia :)

    pisalem w DUZYM uproszczeniu. Bardzo DUZYM :)
    Pozdr