  • 1. Data: 2004-04-06 20:20:46
    Temat: kara za nielegalny pobór gazu
    Od: macgiver25<m...@i...pl>

    dostałem kare za nielegalny pobór gazu 12000 zł nie posiadam takich
    pieniędzy co mi grozi jeśli nie złapace tej kary , czy komornik może
    mi zabrać dom narazie dostałem pismo że ma rozłożono na 12 rat ale
    nie mam pieniędzy , pisałem podanie o umorzenie z powodu choroby
    mam raka przedstawiłem wypisy i leczenie szpitalne ale to niepomogło
    czy moge takich podań pisać dużo, sprawa nie jest w sądzie narazie
    jestem niewypłacalny, licznik gazomierza miał ekspertyze i
    stwierdzono wcisniętą tulejke w sierodku licznika, ale plomby nie były
    naruszone ,a żeby wcisnąć tulejkę trzeba zdjąć plomby
    jak mogę z tego wyjść jakie mogą mnie spotkać konsekwencje ?
    bardzo proszę o pomoc z góry dziękuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info