    From: "tolky" <f...@d...sokrates.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic?
    Date: Thu, 1 Jan 2004 11:49:42 +0100

    > Ale nie wiem czemu mowisz ewidenta wina, staram sie powiedziec
    > ze swiadkowie klamia, a ja nie wiem jak to udowodnic...

    Jakis czas temu mialem identyczna sytuacje, tylko to ja bylem kierowca
    auta ktory zatrzymal sie przed przejsciem dla pieszych zeby przepuscic ich.
    Jadac lewym pasem gosc za mna ( jakis ups ups ), na prawo bez sygnalu i rura
    a ja juz hamowalem przed przejsciem .... mialem w oczach tych ludzi na jego
    masce. Pewnie skonczylo by sie tak jak u CIebie ....ale dalem natychmiast
    kierunkowskaz w prawo i zaczelem mu zajezdzac dopiero zwolnil.

    Fakty. Nic sie nie stalo.
    Wnioski. Wiecej sam sie nie zatrzymuje zeby przepuscic ...chyba ze sami
    wchodza na pasy, jak by wtedy ten pajac wjechal na tych pieszych czulbym sie
    winny.

    Z pozdrowieniami

    TOlky.