  • Data: 2004-01-02 06:06:13
    Temat: Re: wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic?
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin S." <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:bt2l6o$edf$1@inews.gazeta.pl...
    > Zasada ograniczonego zaufania

    [ciach]

    prawko mam na tyle dlugo ze po piewrsze znam te przepisy, a po drugie na
    jezdni ufam tylko sobie ;)

    chodzi mi jedynie o to ze czlowiek prosi o rade a nie o wyrok, a spora czesc
    odpisujacych z gory zaklada, ze to jego wina opierajac sie tylko na tym, ze
    sytuacja miala miejsce na/przed pasami, i skazuja go bez mrugniecia okiem

    a niestety nie wszystko co sie dzieje a pasach to wina kierujacego

    nie mowie ze w tym wypadku pytajacy jest czysty, ale nie bylem tam i nie
    wiem co sie stalo dokladnie, daleki jestem od wydawania jakichkolwiek
    oskarzen jak spora grupa odpisujacych, chce tylko zwrocic uwage na fakt, ze
    z opisu wynika ze jednak nie do konca wszystko jest takie super oczywiste, a
    po drugie "swiadokwie" zaczynaja cos kombinowac