  • Data: 2004-01-01 11:38:58
    Temat: Re: wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Znet" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bt0u7e$iad$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I zastanawiam sie jak logicznie to przedstawic, aby zdyskredytowac
    zeznania tego
    > swiadka z lewej strony... ze nie mogl stac bezposrednio na pasach -
    byl wczesniej, czy
    > dojzedzal,
    > czy stal nie wiem - bo ja tez sie poruszalem i nie moge ocenic jego
    ruchu...

    Twoje zeznania będą zawsze mniej wiarygodne od zeznań świadków.Oskarżony
    może kłamać (co też domyślnie czyni umniejszając swoją winę) natomiast
    świadek zeznaje pod przysięgą i jest przynajmniej teoretycznie
    niezainteresowany sprawą.
    A już dwóch świadków zeznających niekorzystnie dla Ciebie to sygnał że
    należy schylić jak najniżej głowę przed sędzią i obiecując poprawę
    jednocześnie bijąc się w pierś prosić o łagodny wymiar kary.
    Gdybyś nawet miał rację to Twoje "kombinowanie" przed sądem będzie miało
    jedynie negatywny skutek w postaci wk....nia sędziego i co za tym idzie
    wyższy wyrok.

    Pozdr
    Leszek