  • Data: 2004-01-01 15:18:06
    Temat: Re: wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic?
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bsvqpa$f2f$4@inews.gazeta.pl...
    > To, czy biegły czy
    > szły spacerkiem w takim wypadku ma znikome znaczenie. Kwestia załóżmy
    > sekundy lub dwóch.

    moim zdaniem to wlasnie ma zasadnicze znaczenie, poniewaz predkosc z jaka
    jechal pozwolila by mu spokojnie uniknac jakiejkolwiek kolizji gdyby piesi
    poruszali sie normalnie a nie biegli i nie chodzi mi tu teraz o rozwazanie
    co on powinien i czy jest winny bo od tego bedzie sad, chodzi mi tylko o
    oceny jakie tu sie pojawiaja :) i o to ze jesli to co pisze jest prada to
    jacys kretyni w mysl jakiejs dziwnej ideii probuja go wrobic w wieksze gowno
    niz sam sie wpakowal, skladajac falszywe zeznania