  • 1. Data: 2003-10-11 15:56:34
    Temat: wypadek bez prawka i ubezpieczenie chorobowe
    Od: monika<d...@i...pl>

    jechałam samochodem nie mając uprawnień do prowadzenia
    spowodowałam wypadek z mojej winy pytanie;czy jestem ubezpieczona
    w ZUS i należą mi się świadczenia tak jak innym ubezpieczonym na
    umowę o pracę.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-11 19:43:12
    Temat: Re: wypadek bez prawka i ubezpieczenie chorobowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ZUS tak. OC nie działa i firma ubezpieczeniowa co prawda klientowi
    wypłaci, ale zwrotnie będzie tego dochodzić na Tobie.

  • 3. Data: 2003-10-12 20:21:53
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    No chyba, że to nie był wypadek w drodze do pracy to i ZUS nie zapłaci

    Slawek