  • 1. Data: 2002-04-25 08:20:42
    Temat: Re: wypadek a PZU
    Od: "nefas" <t...@w...pl>

    PZU nie miało prawa jeszcze orzec na ten temat , ponieważ sprawa winy
    jeszcze nie została wyjaśniona , a tu mamy ptrzecież do czynienia z winą
    deliktową - którą trzeba udowodnić . A jak rozumiem Ty mandatu nie płaciłeś
    i do winy się nie przyznałeś.
    Pozdrówki Nefas.
    Ps. Od takij decyzji PZU należy się jak najszybciej odwołać , zgodnie z
    pouczeniem zawartym na dokumencie z PZU (decyzji).

  • 2. Data: 2002-04-25 12:04:04
    Od: "nefas" <t...@w...pl>

    Moje gratulacje - znajomości prawa szanowny Leszku
    z takimi poradami jako prawnik nie zarobiłbys nawet na szklankę wody.
    Może wytłumaczysz nam wszystkim CO MA PIERNIK DO WIATRAKA
    przez analogie co ma odszkodowanie za samochód właściciela polisy do
    obniżenia zniżek z tytułu szkody .
    Gdzie masz tu jakąkolwiek winę , choćby na zasadzie ryzyka - gdzie Cię
    uczył prawa ?!
    Z poważaniem Nefas

  • 4. Data: 2002-04-26 10:17:11
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

  • 5. Data: 2002-04-26 21:42:17
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "nefas" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obniżenia zniżek z tytułu szkody .
    > Gdzie masz tu jakąkolwiek winę , choćby na zasadzie ryzyka - gdzie

    Po pierwsze primo;) odpisuj pod a nie nad cytatem(netykieta ) a po
    drugie primo;) przeczytaj ze zrozumieniem topik a potem moj post.PZU
    nieprawnie ,bez czekania na zakonczenie sprawy probuje wyplacic
    odszkodowanie pieszej a wiec mozna sprobowac odwrotnie.Gwarantuje
    sukces.Twoja rada aby napisac odwołanie(nie wiadomo od czego gdyż
    autor topika nie napisał wyrazne) świadczy o dogłębnej znajomości
    prawa:)))))))))Moje (cienkiego żuczka) gratulacje.

    Leszek

  • 6. Data: 2002-04-28 04:22:44

> [...]
    > sie bronic przed taka praktyka PZU?
    >
    > Pozdrawiam, A.
    >
    >w takim wypadku ubezpieczalnia nic nie może wypłacić
    żadnej ze stron dopóki nie zakończy się postępowanie i
    nie będzie prawomocnego wyroku
    adam