  • 1. Data: 2002-04-25 08:05:47
    Temat: Mandat w autobusie - nieco "wirtualny" problem.
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czytajac regulamin funkcjonowania lubelskiego MPK mozna sie dowiedziec, ze za
    bagaz o wymiarach wiekszych niz tam podane nalezy skasowac dodatkowy bilet.
    Zastanawia mnie jednak w jaki sposob kontrolerzy mieliby sprawdzac te wymiary?
    Moim zdaniem powinni miec legalizowany przyrzad pomiarowy, o odpowiedniej
    (jakiej?) klasie dokladnosci.
    Jak to w/g Was by wygladalo? Bo ja nie bylbym skory do uiszczania "oplaty
    karnej" nawet gdybym "na oko" mial 2x za duzy plecak bez dokonania pomiaru
    legalizowanym przyrzadem przez kompetentnego w sprawach pomiarow czlowieka.
    Cos mi sie tez obilo ze takiego samego swiadectwa na radar mozna wymagac
    od "drogowki" ?

    Moze zagadnienie nieco wirtualne, ale na studiach mialem
    przedmiot "Metrologia" i to mnie zainspirowalo ;-)

    Pozdrawiam,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl