    From: "Aga" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypadek a PZU
    Date: Fri, 26 Apr 2002 09:59:59 +0200

    Jechalem samochodem kiedy jakas kobieta wtargnela pedem na jezdnie prosto
    pod kola. Probowalem ja ominac ale niestety zostala stuknieta bokiem
    samochodu. Zostala wezwana policja i znalezli sie swiadkowie, ktorzy
    potwierdzili, ze jechalem prawidlowo a ta kobieta nie patrzac nawet na boki
    wpadla prosto pod kola. Policja prowadzi postepowanie, sprawa nie trafila
    jeszcze do prokuratury ale prawdopodobnie tam sie znajdzie. Poszkodowana
    wystapila do PZU o wyplate odszkodowanie. PZU zgodzilo sie wyplacic a mi
    podwyzszyc stawke ubezpieczeniowa. Czy moge sie na to nie zgodzic? Jak mozna
    sie bronic przed taka praktyka PZU?

    Pozdrawiam, A.