    From: "nefas" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek a PZU
    Date: Thu, 25 Apr 2002 14:04:04 +0200

    Moje gratulacje - znajomości prawa szanowny Leszku
    z takimi poradami jako prawnik nie zarobiłbys nawet na szklankę wody.
    Może wytłumaczysz nam wszystkim CO MA PIERNIK DO WIATRAKA
    przez analogie co ma odszkodowanie za samochód właściciela polisy do
    obniżenia zniżek z tytułu szkody .
    Gdzie masz tu jakąkolwiek winę , choćby na zasadzie ryzyka - gdzie Cię
    uczył prawa ?!
    Z poważaniem Nefas