eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana na sprzęt wolny od wad? › Re: wymiana na sprzęt wolny od wad?
  • X-Received: by 10.157.14.137 with SMTP id 9mr808636otj.14.1512471364839; Tue, 05 Dec
    2017 02:56:04 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.14.137 with SMTP id 9mr808636otj.14.1512471364839; Tue, 05 Dec
    2017 02:56:04 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com
    !193no1723731itr.0!news-out.google.com!b73ni1697ita.0!nntp.google.com!i6no34291
    32itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 5 Dec 2017 02:56:04 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5a26794b$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <5a266eba$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a2675b9$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a26794b$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: wymiana na sprzęt wolny od wad?
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 05 Dec 2017 10:56:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 23
    X-Received-Bytes: 2202
    X-Received-Body-CRC: 4269016142
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:766894
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 11:47:41 UTC+1 użytkownik geos napisał:
    > On 05.12.2017 11:32, J.F. wrote:
    >
    > > W branzy motoryzacyjnej, bo gdzie jeszcze widziales taka praktyke ?
    >
    > nie mam innego doświadczenia. no może poza tym, że wymieniałem kiedyś
    > buty. dali mi takie same, które jednak się nie rozleciały tak szybko jak
    > poprzednie :)
    >
    > > a) zglosic sie do rzecznika konsumentow, on pewnie pomoze napisac
    > > stosowne pismo
    > >
    > > b) jak sie psuje komponent ? Bo jesli np grozi pozarem, to podkablowac
    > > do UOKiK produkt niebezpieczny, wtedy beda musieli wymienic.
    >
    > całe urządzenie nie działa w ogóle. nie grozi to pożarem.

    A może producent komponentu y wymieni Tobie wadliwy na sprawny?
    O ile to oczywiście technicznie możłiwe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1