  • Data: 2005-11-30 09:47:07
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Kasia<s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moj dowod zameldowania, to wpis w dowodzie osobistym, Zreszta w Urzedzie
    wiedza o tym, ze tu jestem i chyba jakis wpis musi byc. A babcia nie jest
    zameldowana u sasiada, tylko tu na gorze, gdzie ja mieszkam. Ona ma teraz mysl
    * chce zamienic mieszkania, to gdzie ona mieszka jest 2-pokojowe, a to gdzie ja
    mieszkam jest 3-pokojowe i na rzecz syna swojego meza chce to zamienic i mnie
    wyrzucic, a dziadek umiera i sie na wszystko zgadza.
    Wiadomo, chcialabym dla siebie i mojego nie narodzonego dzidziusia jak najlepiej.
    Czy moge sie bronic tym, ze babka nie mieszka na miejscu zameldowania od 13
    lat?? Nie dopelnila obowiazku wymeldowania i zameldowania na miejscu pobytu?

    -> http://usenet.pomocprawna.info