  • Data: 2005-12-03 15:35:54
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ewa Szajkowska wrote:

    > jej to wyjdzie to nie wiem .Pytanie czy ona moze zdziałać wiele????Są

    Niewiele. Bez wyroku nic legalnie nie zdziała. Sądy do szybkich nie
    należą. A w opisanym przypadku jest prawie pewne, że nawet jak wyrok
    zapadnie, będzie obejmować konieczność zapewnienia lokalu socjalnego. A
    gminy są biedne i na lokale socjalne nie mają.

    [ciach]

    > bedzie dalej i w razie czego bedziemy sie sądzić ,a moze tym sposobem Kasia
    > dostanie mieszkanie socjalne????Daj jej Boże ,bo nikt nie pzrypuszczał,ze babka

    Powinna.

    A poza tym sugerowałbym zainwestować w np. pieprz w spraju oraz łańcuch
    do drzwi na wypadek, gdyby 'kochana' babcia próbowała dokonać siłowego
    wejścia. Paralizatorek też nie zaszkodzi.

    Ja nie miałem i musiałem się ratować mniej skuteczną gaśnicą samochodową
    (ale zadziałała :) )