  • Data: 2005-12-03 15:31:22
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kasia wrote:

    > chciała mnie tak strasznie zameldować i stawała na głowie, a teraz co??? I
    > wyobraźcie sobie, że babka aż się tam popłakała, bo ona lubi załatwiać sprawy
    > płaczem. Panie z Urzędu nie znały całej sytuacji, a babcia "kochana" starsznie na
    > mnie do nich nagadała, własciwie nie wiem dokładnie co... Bo dzisiaj pooszłam do

    Witaj w klubie - moja 'kochana' babcia to identyczna zaraza. Na
    szczęście w moim przypadku to ja mam tytuł prawny do lokalu, więc
    wymeldowanie jej nie stanowiło problemu.

    [ciach]

    > Ale czy Wy sobie to wszystko możecie wyobrazić??? Jaka ja mam babcię? Mi się to
    > w głowie nie mieści!! Prawdziwa z niej wiedźma, bo jej nic nie zrobiłam, a ona
    takie
    > rzeczy do mnie... (!?) TRym bardziej, powinna mi oszczędzić nerwów, bo jesetm w
    > ciąży. Co za babka????!!!!

    [śpiewając] Już tylko Kiler....

    ATSD jeśli jest zameldowana nie tam, gdzie mieszka, to zwyczajnie złóż
    na nią donos na komendzie - grzywna może ją nieco uspokoi.