  • Data: 2005-12-02 14:34:41
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Kasia<s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Szukam i szukam pomocy, może jeuz jestem troche bardziej umocniona niż na
    początku. Dosżło do tego, że babka poszła do Urzędu Miasta dowiadywać sie co
    robic, żeby mnie wymeldować, panie z urzędu odpowiedziały jej, ze jak to: najpier
    chciała mnie tak strasznie zameldować i stawała na głowie, a teraz co??? I
    wyobraźcie sobie, że babka aż się tam popłakała, bo ona lubi załatwiać sprawy
    płaczem. Panie z Urzędu nie znały całej sytuacji, a babcia "kochana" starsznie na
    mnie do nich nagadała, własciwie nie wiem dokładnie co... Bo dzisiaj pooszłam do
    Urzędu (dowiedzieć się, czy coś było...) nic mi nie pwoiedziały czy było czy nie, ale

    były strasznie na mnie wrogo nastawione, jakbym była jakimś przestępcą. Ale...
    naświetliłam sprawę, Mama zadzwoniła do Urzędu, też powiedziała jak to wygląda
    i jednak Panie z Urzędu zmieniły zdanie na temat tej sprawy i są po mojej stronie.
    Bo same się przekonały, ze kiedy babka przyszła mnie meldować, to chciała żebym
    była jej zasłoną dymną przed dziadkiem. Czekam teraz tylko na następny krok
    babki, bo narazie to był kroczek.
    Ale czy Wy sobie to wszystko możecie wyobrazić??? Jaka ja mam babcię? Mi się to
    w głowie nie mieści!! Prawdziwa z niej wiedźma, bo jej nic nie zrobiłam, a ona takie
    rzeczy do mnie... (!?) TRym bardziej, powinna mi oszczędzić nerwów, bo jesetm w
    ciąży. Co za babka????!!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info