  • Data: 2005-11-30 11:23:48
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kasia napisał(a):
    > Czynsz mnie nie zje, kase mam, to nie ma problemu. Zreszta tutaj czynsz jest
    > bardzo niski. Tylko chodzi mi o to cały czas, że babka tu nie mieszka od 13 lat,
    > chociaz jest glownym najemca. Prosze czytac wszystkie posty od początku. Chyba
    > wszystko opisałam.

    Chyba Pani nie rozumie... i błednie zakłada że janie pamiętam o czym
    piszemy..

    Zameldowanie nie daje Pani tytułu prawnego do zamieszkiwania, ten tytuł
    to UMOWA ( w tym wypadku ustna) i tę można wypowiedzieć.

    To, co Babcia i Dziadek mają płacić spółdzielni, to nie czynsz,
    lecz opłaty ekspoloatacyjne, fudnusz remontowy i takie tam..

    Czynsz to ma płacic Pani WŁAŚCICIELOWI.

    Babcia mając spółdzielcze prawo do mieszkania może nawet go zamienić na
    własnościowe i jako właścicielka może Pani czynsz prawie ze dowolny
    ustalić, gdy będzie pani tam nadal mieszkać po wypowiedzeniu tej ustnej
    umowy

    A jeśli Ma Pani kase, to nic prostszego niż kupić sobie mieszkanie...
    W rok wybydują, a przez ten rok, babicia może pani to,
    co Panu Majstrowi...

    Proszę zrozumieć, że ja naprawdę Pani współczuję,
    ale babcia ani dziadek niemają obowiązku dawać Pani NIC..

    Pozdrowienia

    Bogusław