  • Data: 2005-11-30 15:10:10
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kasia wrote:
    > Otóż sprawa jest skomplikowana i to bardzo. Byłam zameldowana POD INNYM
    > ADRESEM.Babcia zeby chronić siebie zameldowala mnie pod 17/10 ,zeby trzymac
    > dla siebie miejsce ,a fizycznie zamieszkuje piętro nizej 17/8.Teraz kiedy dziadek
    > jest umierajacy ,czego babcia sie niesopodziewała tak szybko chce zyskać dwa
    > mieszkania ,chcąc mnie wyrzucić. Po prostu idtne krętactwo. Dlatego ja muszę
    > teraz coś zrobić. A dziadek zgadza się na wszystko co ona mówi i chce robić. Także
    > ja jestem sama.

    Chyba najlepsze wyjście to póki co siedzieć i się nie ruszać (tak czy
    inaczej nawet w przypadku zapadnięcia wyroku o eksmisji w przypadku
    kobiety w ciąży sąd prawie na pewno orzeknie, że należy się lokal
    socjalny, a tych zwykle gmina nie ma).

    A w tzw. międzyczasie zbierać kasę i rozglądać się po bankach za jakimś
    ciekawym finansowaniem na własne lokum.

    Dodatkowe zagadnienia do rozpatrzenia:

    Jak wygląda dziedziczenie lokatorskiego prawa do lokalu?
    Czy tylko sama babciajest członkiem spółdzielni czy też może ów
    umierający dziadek? (czy np. przypadkiem nie odziedziczyłabyś w tym
    momencie jakiegoś ułamka wkładu lokatorskiego)