    From: Kasia<s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldowanie
    Date: Wed, 30 Nov 2005 07:53:05 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Jeszcze chciałam do tego wszystkiego dodać, że jestem w 5 miesiącu ciąży. Babcia
    najpierw mi dała, a teraz chce zabrać mieszkanie, chociaż nic jej nie zrobiłam, po
    prostu sama chce skorzystać na tym podwójnie. To zresztą nie babcia tylko bestia,
    tak się własnie okazało. Tak naprawdę jestem tu sama,bo na dziadka nie mam co
    liczyć, własnie pojechał do szpitala, chyba na dłużej, albo wcale nie wróci i o to
    babcia się boi.
    Kiedys, kiedy byłam malutka, urodziłam się, byłam tu zameldowana razem z
    rodzicami, babcią i dziadkiem. Oni wszyscy razem dostali to mieszkanie, babcia i
    dziadek sami by nie dostali, tylko z rodzicami na pół. Później sprawy się potoczyły
    jak potoczyły i razem z rocicami dostaliśmy 1 pokojowe mieszkanie, ja przez cały
    czas byłam tam zameldowana, a od kilku lat, ok 5 byłam zameldowana tu
    spowrotem u babci na tymczasowo. A że babcia nie mieszka po numerem 10, tylko
    pod numerem 8 od ok 12/13 lat, ponieważ wyszła za mąż za sąsiada,który jej
    niegdy nie zameldował w swoim mieszkaniu, zameldowała mnie do siebie (pod 10),
    zeby czasami nikt nie zauważył, .ze jej tu nie ma. A teraz robi, co robi... tak to
    wygląda.

    -> http://usenet.pomocprawna.info