  • Data: 2005-11-30 01:38:32
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kasia wrote:
    > Dziękuje serdecznie za odpowiedź. A co do wymeldowania, to chyba babcia będzie
    > chciała mnie jednocześnie wymeldować.

    Nie 'chciała', a 'musiała' - meldunek jest konsekwencją miejsca pobytu a
    obowiązek 'aktualizowania' danych pobytowych ciąży zarówno na samej
    meldowanej/wymeldowanej osobie, jak i na posiadaczu tytułu prawnego do
    lokalu.

    Czyli: jak doprowadzi do eksmisji - będzie musiała dopilnować
    wymeldowania. I odwrotnie - póki dana osoba zamieszkuje, wymeldować jej
    nie można.

    > Wydaje mi się, że będzie się łapać
    > wszystkiego, żeby mnie wyrzucić.

    Pamiętaj, że numery typu "wynajmuję ochroniarzy i wyrzucam" czy "włamuję
    się i wymieniam zamki" są nielegalne i wtedy możesz w asyście policji
    włamać się do lokalu z powrotem (tzw. "przywrócenie posiadania").

    Niemniej jednak sugeruję poszukać jakiegoś wyjścia z tej sytuacji.

    Pytanie: czy istnieje jakaś przyczyna, że teraz żąda opuszczenia lokalu?
    Może zgodziłaby się np. na przekazanie członkowstwa w spółdzielni (i
    lokalu) za jakieś odstępne? (w przypadku członka rodziny mieszkającego
    od tak dawna to dość proste)

    ATSD to co o tej całej sytuacji myśli reszta rodziny, zwłaszcza
    mieszkający z Tobą dziadek (jej mąż?).