  • 1. Data: 2006-08-25 06:07:03
    Temat: wyksztalcenie wyższe ... - kwaśniewski
    Od: "Flash" <f...@N...onet.pl>

    no to jak to w końcu jest - bo słucham radia i mówią że Kwaśniewski nie
    uzyskał absolutorium - dlatego nie miał wykształcenia wyzszego - czyli
    wynikałoby że posiadając absolutorium - a nie mając dyplomu magistra mamy
    wykształcenie wyzsze ????

    F.

  • 2. Data: 2006-08-25 06:13:28
    Temat: Re: wyksztalcenie wyższe ... - kwaśniewski
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Flash" <f...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    absolutorium - dlatego nie miał wykształcenia
    > wyzszego - czyli wynikałoby że posiadając absolutorium - a nie mając dyplomu

    Źle wnioskujesz. Z faktu że ktoś nie uzyskał absolutorium wynika że nie ma wyższego
    (bo jest to warunek konieczny "wyższości
    wykształcenia" ale nie wystarczający). Jednak to że ktoś uzyskał absolutorium nie
    wynika że ma wyższe. Warunkiem wystarczającym
    jest obronoienie pracy dyplomowej własciwej dla danego stopnia studiów.

    Twierdzenie że nie ma wyższego bo nie ma absolutorim jest jest jak najbardziej
    słuszna.

    Warto wyjanić że nie jest to wyksztaucenie "niepełne wyższe" jak sie niektórym wydaje
    ale to już zupełnie inne bajka

    A.

  • 3. Data: 2006-08-25 06:21:10
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Flash porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > uzyskał absolutorium - dlatego nie miał wykształcenia wyzszego - czyli
    > wynikałoby że posiadając absolutorium - a nie mając dyplomu magistra mamy
    W tokfm mowili ze okazalo sie iz kwasniewski nie ma absolutorium
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-08-25 08:34:06
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 08:21:10 +0200, badzio napisał(a):

    > Patrze, patrze a tu Flash porozsypywal nastepujace haczki:
    > W tokfm mowili ze okazalo sie iz kwasniewski nie ma absolutorium

    Naczelny Sąd Administracyjny ,a może PKW stierdziła ,że Kwaśnieswki
    ukończył 5 rok alle nie napisał pracy magisterskiej

    akala

  • 5. Data: 2006-08-25 08:41:15
    Od: "Marta Capriati" <m...@g...pl>

    Arek Margraf <U...@p...onet.plNOSPAM> napisał(a):

    Jednak to że ktoś uzyskał absolutorium n
    > ie wynika że ma wyższe. Warunkiem wystarczającym
    > jest obronoienie pracy dyplomowej własciwej dla danego stopnia studiów.

    A potrafisz podać jakąś podstawę prawną tego stwierdzenia czy tez to tylko
    twoja prywatna opinia? Tak sie składa, że wyrabiałam sobie nowy dowód
    osobisty w okresie między uzyskaniem absolutorium a obroną pracy
    magisterskiej, a było to w czasach gdy do dowodu wpisywało się posiadane
    wykształcenie. Urzednik któremu opisałam swoją sytuację stwierdził, ze
    posiadam wykształcenie wyższe (konsultował to gdzieś, więc raczej był pewny
    tej opinii i była ona zgodna z ówczesnymi przepisami)
    BTW, z tego co ja wiem Kwasniewski jednak ma absolutorium.

  • 6. Data: 2006-08-25 09:54:19
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    > Jednak to że ktoś uzyskał absolutorium n
    >

    > A potrafisz podać jakąś podstawę prawną tego stwierdzenia czy tez to tylko
    > twoja prywatna opinia?

    Nie, ale szkułabym w Ustawie o Szkolnictwie Wyższym.

    Co do tej opinie to obawiam się że to nie tylko moja prywatna opinia, ale jak uważasz
    że jest inaczej to twoja sprawa.
    Ja tylko podałem zasady wnioskowania i przede wszystkim chciałem pokazać gdzie jest
    błąd logiczny w myśleniu.

> [...]
    > posiadam wykształcenie wyższe (konsultował to gdzieś, więc raczej był pewny
    > tej opinii i była ona zgodna z ówczesnymi przepisami)

    Z powyższego nic nie wynika. Urzędnik stanu cywilnego nie jes źródlem prawa w RP (no
    w PRL to różnie bywało) więc powyzsze
    sformuowanie tyle samo wnosi do sprawy co moje stwierdzenie bez powołania się na
    podstawe prawną.

    Zwróć jeszcze uwage na to że nawt jeśli w DO miałeś wyższe to wcale nie oznacza że je
    miałeś (przynajmniej do czasu pomyślnej
    obrony). Urzędnik (być może nieświadomie) mógł poświadczyć nieprawdę. Po prostu
    poszedł po ludzku do sprawy i ułatwił ci życie
    byś nie musiał za chwilę znowu zmieniać dowodu. A że zaraz się obroniłeś więc nikt
    potem nie robił z tego problemu.

    > BTW, z tego co ja wiem Kwasniewski jednak ma absolutorium.

    Ja nie twierdze że nie ma absolutorim. Jednak obiektywnym faktem jest że nie obronił
    pracy dyplomowej (po prostu nie napisał i
    obronił magisterki).
    I drugim obiektywnym faktem jest to że nia ma wyższego wykształcenia. Temat był
    wałkowany jakies 11 (a może 6) lat temu i jakos
    do dzisiaj nikt nie kwestionuje już tego że Kwaśniewski nie ma wyższego.

    A.

  • 7. Data: 2006-08-25 10:05:53
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marta Capriati" <m...@g...pl> napisał
    > niektórym

    A co to jest niepełne?

  • 8. Data: 2006-08-25 11:52:45
    Od: "Pablo" <k...@N...onet.pl>

    > ukończył 5 rok alle nie napisał pracy magisterskiej

    ukończenie 5-go roku nie świadczy o uzyskaniu absolutorium, bo mozna mieć
    jeszcze zaległości np. z roku 4-go... ;-)

  • 9. Data: 2006-08-25 12:29:11
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    > uzyskał absolutorium - dlatego nie miał wykształcenia wyzszego - czyli
    > wynikałoby że posiadając absolutorium - a nie mając dyplomu magistra mamy

    To tak, jak z maturą. Ostatnio jakiś dziennikarz stwierdził, że dowodem
    posiadania średniego wykształcenia jest zdana matura.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 10. Data: 2006-08-25 17:36:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Arek Margraf"
> [...]
    > wykształcenia. Temat był wałkowany jakies 11 (a może 6) lat temu i
    > jakos do dzisiaj nikt nie kwestionuje już tego że Kwaśniewski nie ma

    i bedzie nadal walkowany przez sąd - dzis Dziennik podał,
    ze w czerwcu jakaś osoba prywatna oskarżyła Kwaśniewskiego o kłamstwo
    podczas składania zeznań w 1992 roku, kiedy to zeznał, że ma
    wykształcenie wyższe.

    Minęło 14 lat - czy to nie jest już przedawniona sprawa?
    *** blad ***