  • 31. Data: 2006-08-26 17:40:50
    Temat: Re: wyksztalcenie wyższe ... - kwaśniewski
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl>

    > Zgadza się, tak jest zgodnie z ustawą z roku 2005. A jak to wyglądało w
    > ustawie obowiązującej w 1992 czyli wtedy gdy Kwaśniewski przypisał sobie
    > wyższw wykształcenie?
    Kwaśniewski przedstawiał się jako magister ekonomii i myślę że do tego
    należy się przyczepić. Zełgał jak pies, potem dopiero się tłumaczył że niby
    to nie wiedział że nie ma wyższego wykształcenia.
    O tym że się tytułował magistrem jakoś szybko zapomniał.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 32. Data: 2006-08-26 17:42:47
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl>

    > I już nie masz żadnych wątpliwości? Ja mam, bo zastanawia mnie czy ustawa
    > obowiązująca w 1992 też tak jednioznacznie określała czym jest wyższe
    > wykształcenie? Jeśli nie, to trudno będzie udowodnić ze Kwasniewski w 92
    > kłamał.
    Kłamał bo się tytułował magistrem ekonomii. Kłamał, kłamał i jeszcze raz
    kłamał. W 1992 roku żeby się tytułować magistrem również trzeba było
    obronić pracę i uzyskać dyplom. Tutaj nie sądzę żeby się coś zmieniło.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 33. Data: 2006-08-26 18:43:28
    Od: "Kot Behemot" <k...@g...pl>

    Maciej W. <maciej@no_spam.pl> napisał(a):
> [...]
    > kłamał. W 1992 roku żeby się tytułować magistrem również trzeba było
    > obronić pracę i uzyskać dyplom. Tutaj nie sądzę żeby się coś zmieniło.

    Z tego co wiem on nie twierdził, że jest magistrem ekonomii tylko że ma
    wyższe ekonomiczne, a to może być róznica (jeśli jest różnica w treści
    ustawy z 92 i 2005 odn. kryterium wyższego wykształcenia). Tego magistra to
    mu wpisał jakis urzędnik sejmowy bez jego wiedzy, potem dziennikarz
    powtórzył i zrobiła się afera.

  • 34. Data: 2006-08-26 18:44:59
    Od: "Kot Behemot" <k...@g...pl>

> [...]

    > to nie wiedział że nie ma wyższego wykształcenia.
    > O tym że się tytułował magistrem jakoś szybko zapomniał.

    Kiedy tytułował się magistrem?

  • 35. Data: 2006-08-26 19:13:37
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl>

> [...]
    > ustawy z 92 i 2005 odn. kryterium wyższego wykształcenia). Tego magistra
    > to mu wpisał jakis urzędnik sejmowy bez jego wiedzy, potem dziennikarz
    Odpowiem pod tym postem bo zaczęliśmy dublować :)
    Magistrem się tytułował. W telewizji pokazywali jego legitymację poselską
    gdzie napisane było: "magister ekonomii".
    Swego czasu krążyły skany w internecie tej legitymacji, tylko jakoś nie mogę
    już jej znaleźć ;)
    Pozdrawiam
    Maciek