  • 11. Data: 2007-01-05 22:14:31
    Temat: Re: wtargniecie policji do mieszkania - garstka pytan
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 5 Jan 2007 23:00:05 +0100, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Mógłbym poprosić o podstawę prawną, która zabrania _w moim domu_ zakładania
    > tego rodzaju pułapek?

    Zadna nie zabrania, ale jednoczesnie kilka zezwala na dochodzenie pozniej
    odszkodowania.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2007-01-05 22:28:20
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 05-01-2007 o 19:27:11 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Tak. Podobnie, jak będziesz odpowiadał za skaleczenie włamywacza przez
    > te zabawki. A on będzie bezprawnie wchodził do lokalu.

    Zgaduje, ze dotyczy to rowniez przypadku ekstremalnego - antyterrorysta
    poslizgnie sie na gumowej kaczce zostawionej przez mojgo synka w
    przedpokoju, walnie glowa w sciane ... a ja bede odpowiadal za napasc albo
    nieumyslne (czy nawet umyslne) spowodowanie smierci funkcjonariusza na
    sluzbie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 13. Data: 2007-01-05 22:42:31
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Wojciech "Spook" Sura wrote:
    > I jeszcze: jeśli taki antyterrorysta np. złamie sobie rękę, bo
    > przewróci się na rozlanym w korytarzu oleju, to też będę za to
    > odpowiadał?

    Swoją drogą, to musiałby być polewiczny widok - zakamizelkowany, w
    kominiarce, w łapach M16 albo inny Kałasznikow, granaty przy pasie, ubrany w
    moro... i rozpaczliwie próbuje złapać równowagę po wjechaniu w plamę oleju
    (opcjonalnie puszczając niekontrolowane serie po ścianach i suficie) :)

    A poza tym, to trzeba byłoby pozwać wszelkich faraonów egipskich (względnie
    ich współcześnie żyjących potomków) o pozostawienie w piramidach pułapek -
    wejdzie ktoś (nawet bezprawnie) i jeszcze się na jakieś kolce nadzieje albo
    go jakaś sprytnie umieszczona kamienna kula zmiażdży... ;)

    Pozdrawiam -- (piątkowo) -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 14. Data: 2007-01-06 06:34:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

> [...]
    > walnie glowa w sciane ... a ja bede odpowiadal za napasc albo nieumyslne (czy
    > nawet umyslne) spowodowanie smierci funkcjonariusza na sluzbie.

    Normalnym następstwem pozostawienia gumowej kaczki na ziemi nie jest śmierć
    funkcjonariusza. Coś takiego po prostu trudno przewidzieć, a tym samym nie
    ponosisz za to odpowiedzialności. Ale to, ze maszyna rzucająca nożami czy
    wylewający się kwas może komuś uczynić krzywdę jest juz rzeczą, jaką normalny
    człowiek przewidzieć powinien.

  • 15. Data: 2007-01-06 10:12:19
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > rzucająca nożami czy wylewający się kwas może komuś uczynić krzywdę
    > jest juz rzeczą, jaką normalny człowiek przewidzieć powinien.

    Hmm, ale otwiera to już drogę do kilku drobnych nadużyć :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 16. Data: 2007-01-06 11:22:51
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert napisał(a):
    > Ostatnio interesuje mnie kwestia wtarniecia policji do prywatnego
    > mieszkania - mam tu na mysli caly szereg przypakdow od kontroli
    > legalnosci oprogramowania po interwencje antyterrorystow w przypadku
    > polowania na groznego przestepce.

    nie ma czegos takie jak kontrola legalnosci oprogramowania!

  • 17. Data: 2007-01-06 11:26:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > w wiadomości news:50i274-ef9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A znasz przypadki w praktyce, gdy było odmiennie? Bo to dość gardłowa
    > sprawa mimo wszystko.

    > To, że doszło do zatrzymania niewinnej osoby wcale nie musi być
    > jednoznaczne z tym, że zatrzymanie było bezzasadne. Kluczową tutaj rolę
    > odgrywa to, na jakiej podstawie ustalono, ze jest on sprawcą.

    a przeparsazam co to interesuje zeszmaconego niewinngeo czlowieka?

  • 18. Data: 2007-01-06 11:27:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    badzio napisał(a):
    > Tak, bedziesz odpowiadal. Nawet jesli nie beda to antyterrorysci a
    > zwykli zlodzieje. To czy wywieszka z ostrzezeniem czy nie - nie ma
    > znaczenia.
    > Tak samo jak bedziesz mial na podworku groznego psa, tabliczke 'uwaga,
    > grozny pies' a ktos mimo to wtargnie na Twoje podworko.

    ni emasz racji z psem.

  • 19. Data: 2007-01-06 11:34:15
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 5 Jan 2007 23:00:05 +0100, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Mógłbym poprosić o podstawę prawną, która zabrania _w moim domu_ zakładania
    > tego rodzaju pułapek?

    W domu nie zabrania, odpowienie art w KK są tylko do zagrożeń "masowych".
    Za to tak jak napisal scream jest sporo art na kłopoty jak ktoś w tę
    pułapkę wpadnie - poczynając od 148 KK i kolejne (pomijając te o
    nieumyślności).
    IMHO przydałby się też jakiś artykuł zakazujących takich pułapek w domu.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 20. Data: 2007-01-06 12:21:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@s...nadole napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > mojgo synka w przedpokoju, walnie glowa w sciane ... a ja bede
    > odpowiadal za napasc albo nieumyslne (czy nawet umyslne) spowodowanie

    ostatnio w TV mówiono o kobietach, które zostały aresztowane w momencie,
    kiedy prosiły patrol o pomoc, poniewaz były zaczepiane przez jakichs
    rasistowskich wymoczków (to była matka i córka - mulatka).
    Okazało sie ze zostały aresztowane poniewaz nie miały dokumentów, a panom
    policjantom nie przyszło do głowy, zeby jednak zajac sie w/w grupa
    "Młodziezy...".
    Reasumujac - jak antyterrorysta zrobi sobie cos na kaczce, to okaze sie ze
    kaczka była narzedziem twojej obrony, a ty stawiałes czynny opór...
    :)))

    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.