  • 1. Data: 2007-01-05 15:02:45
    Temat: Saw 3 !!!
    Od: Nienamierzalny <N...@g...pl>

    Doznałem szoku ! oglądajac ten film czy moge pozwac Producenta za
    szkody psychiczne ?

  • 2. Data: 2007-01-05 15:20:39
    Temat: Re: Saw 3 !!!
    Od: "mazda" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Nienamierzalny" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Doznałem szoku ! oglądajac ten film czy moge pozwac Producenta za
    > szkody psychiczne ?

    Doznałem szoku czytając Twój post. Jutro idę Cię pozwac do sądu

  • 3. Data: 2007-01-05 15:41:36
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Nienamierzalny" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Doznałem szoku ! oglądajac ten film czy moge pozwac Producenta za
    > szkody psychiczne ?

    Możesz... ale czy nie wyjdziesz na frajera??

    M.

  • 4. Data: 2007-01-05 18:29:59
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 5 Jan 2007 16:41:36 +0100, MarlonB napisał(a):

    > Możesz... ale czy nie wyjdziesz na frajera??

    I debila na dodatek...

    --
    marcin

  • 5. Data: 2007-01-05 19:42:06
    Od: "Dr.Devil" <d...@c...net>

    mazda napisał(a):
    > Użytkownik "Nienamierzalny" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Doznałem szoku czytając Twój post. Jutro idę Cię pozwac do sądu

    wobec tego sie podepne i pozwe tfojom starom za to, ze za opcionganie
    skasowala mnie jak za ruchanie w sztolcownie, to niedopószczalne!

  • 6. Data: 2007-01-06 12:06:47
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 05 Jan 2007 20:42:06 +0100,
    Dr.Devil <d...@c...net> screamed:

    > wobec tego sie podepne i pozwe tfojom starom za to, ze za opcionganie
    > skasowala mnie jak za ruchanie w sztolcownie, to niedopószczalne!

    Zapłaciłem majątek tłumaczowi przysięgłemu, który starał się
    przetłumaczyć Twoje fekalia z postu i poległ. Zgadnij gdzie idę
    w poniedziałek.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 13:08:50 user up 11213 days, 1:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    We all do mistakes, that's why there are so many children.

  • 7. Data: 2007-01-06 16:14:17
    Od: "Dr.Devil" <d...@c...org>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Zgadnij gdzie idę