  • Data: 2003-06-11 19:02:23
    Temat: Re: wtargniecie do mieszkania i naruszenie nietykalnosci
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:bbgfl9$rl4$1@inews.gazeta.pl...
    > Odpisuję raczej "dla pokoleń", bo jesli za kilka dni się przemelduje
    > dobrowolnie, to nie ma rzadnego sensu kombinować. W kilka dni nie
    > przeskoczysz tego.

    OK, dzięki za wszystkie informacje :)

    Teraz wszystko się już toczy i muszę tylko pilnować, żeby nie potoczyło się
    gdzieś w bok...

    BTW: w komisariacie straszyli mnie, że jak na wokandę wejdzie w ciągu roku,
    to będzie szybko. O ile zrozumiałem procedurę o wejściu na wokandę decydują
    w odpowiednim sądzie - czy można np. wpłynąć jakoś na ten sąd, żeby weszło
    na wokandę szybciej (oczywiście nie żadne łapówki czy inne krętactwo - tylko
    np. poprzez miły uśmiech albo bycie upierdliwym? ;)