  • 1. Data: 2003-03-19 07:26:43
    Temat: wspólne rozliczenie ???
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam,

    Czy mogę rozliczyć się z US za rok 2002 wspólnie z żoną, jeśli tylko ja pracuję
    a żona nie jest zarejestrowana w urzędzie pracy jako bezrobotna (jeszcze do
    niedawna studiowała) ??

    PZDR

    Śmiech

  • 2. Data: 2003-03-19 07:36:30
    Temat: Re: wspólne rozliczenie ???
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    tak

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-19 07:47:21
    Od: s...@p...onet.pl

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:7...@n...onet.pl...
    >
    > tak
    >
    > Sandra

    i nie istnieją żadne przeszkody typu:
    - nieukończone 26 lat (związane z obowiązkiem alimentacyjnym rodziców);
    - itp.

    Jeżeli przez cały rok 2002 byliśmy małżeństwem i pozostajemy we wspólnocie
    majątkowej to można składać zeznanie wspólnie, tak?
    Żona będzie się rozliczała po raz pierwszy. Miejsce zameldowania mamy różne,
    więc zeznanie złożymy do "mojego" urzędu. Co trzeba wysłać do urzędu, pod który
    podlega żona??

  • 4. Data: 2003-03-19 07:59:48
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

> [...]
    różne,
    > więc zeznanie złożymy do "mojego" urzędu. Co trzeba wysłać do urzędu, pod

    należy poinformować US o tym fakcie a co ? hm chyba jest jakiś druczek ale
    to niech się wypowiedzą znawcy od podatków ;-)

    Sandra