  • 1. Data: 2003-03-19 05:32:31
    Temat: licencja na pdf.
    Od: "Józef" <p...@g...pl>

    Moze to NTG ale mam pytanie czy na zrobienie dokumentu w formacie pdf.
    potrzebna jest licencja?

  • 2. Data: 2003-03-19 06:49:43
    Temat: Re: licencja na pdf.
    Od: "Andrzej" <a...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Józef" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Moze to NTG ale mam pytanie czy na zrobienie dokumentu w formacie pdf.
    > potrzebna jest licencja?

    Jeżeli pytasz o licencję na używanie programu, to tak
    Freewerowy jest tylko Acrobat do odczytu pdf

    ANdrzej
    --
    ####
    #### usun NOSPAM z adresu poczty

  • 3. Data: 2003-03-19 07:24:25
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Józef" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Jeżeli pytasz o licencję na używanie programu, to tak
    > Freewerowy jest tylko Acrobat do odczytu pdf

    Momencik! A co z dvipdf dostarczanym z każdym lub prawie każdym TeXem??
    (jest to przecież skrypt do gs - GhostScript)
    Kwestia chyba jakim programem jest robiony ten pdf...

    Alek

  • 4. Data: 2003-03-19 07:25:07
    Temat: Odp: licencja na pdf.
    Od: "Mandark" <m...@g...pl>

    Użytkownik Józef <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b58vfi$25b$...@a...news.tpi.pl...
    > Moze to NTG ale mam pytanie czy na zrobienie dokumentu w formacie pdf.
    > potrzebna jest licencja?

    1. Zciągnij sobie program: BCL Easy PDF (no ze strony tucows.icm.edu.pl )
    2. zainstaluj (instaluje się jako sterownik drukarki)
    3. napisz dokument np. w wordzie
    4. kliknij "drukuj" w oknie drukowania "nazwa" wybierz zamiast domyślnej drukarki :
    "BCL easy PDF"
    5. Kliknij "drukuj" - wygeneruje ci sie dokument w formacie PDF.

    Acha, potrzeba mieć zainstalowanego zwyklaego acrobat readera.

    Dziękuje za uwage,

    pozdrawiam,

    Grzegorz.
    mandark[at]gazeta.pl

  • 5. Data: 2003-03-19 15:05:27
    Od: "[ fazer is now websafe ]" <w...@m...one.pl>

    Józef wrote:
    > Moze to NTG ale mam pytanie czy na zrobienie dokumentu w formacie pdf.
    > potrzebna jest licencja?

    IMVHO licencja jest Ci potrzebna na program, którym tego PDFa tworzysz.
    Nie na sam plik :) Czyli Albo musisz mieć Acrobata, CorelDraw też
    robi PDF'y, Mam program do skanera który teżp otrafi skanować
    bezpośrednio do PDF'a. Ja sobie PDFy generuję, przy pomocy
    wirtualnej drukarki na linuxie i oczywiście ps2pdf.

    --
    pozdrawiam, fazer
    websafe (at) mixer (dot) one (dot) pl