  • 1. Data: 2002-07-21 20:51:13
    Temat: wspólne rozliczanie PIT
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Czy US wymaga, aby małżonkowie byli razem zameldowani?

  • 2. Data: 2002-07-22 10:40:22
    Temat: Re: wspólne rozliczanie PIT
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr W." <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:3d3b1f32_2@news.vogel.pl...
    > Czy US wymaga, aby małżonkowie byli razem zameldowani?

    Zameldowanie dla US nie ma znaczenia nawet jak sie sam rozliczasz.
    A tym bardziej z zona.

    Nie musicie razem mieszkac, ale za to miejsce zamieszkania decyduje o
    miejscu rozliczenia.

    Karol

  • 3. Data: 2002-07-22 16:04:22
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    > Czy US wymaga, aby małżonkowie byli razem zameldowani?

    Nie.
    Po to są oddzielne rubryki w druku PIT na adres każdego z małżonków.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 4. Data: 2002-07-22 18:27:24
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Użytkownik "Piotr W." <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:3d3b1f32_2@news.vogel.pl...
    > Czy US wymaga, aby małżonkowie byli razem zameldowani?

    Dziękuję za odpowiedzi - palec mi się troche pośliznął - miało być na
    pl.soc.prawo.podatki :-)