  • 21. Data: 2013-01-11 00:06:34
    Temat: Re: wskazanie sprawcy wykroczenia fotoradar straz gminna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Jan 2013, RadoslawF wrote:

    > To jak w tej sytuacji udowodni że mu powierzył pojazd skoro
    > człowiek do europy nie przyjechał ? Bo bez wizy go nie wpuścili.
    > :-)

    Właśnie udowodniłeś że nielegalne przebywanie na terenie .ue
    nie ma miejsca :)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2013-01-11 01:43:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-11 00:06, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Właśnie udowodniłeś że nielegalne przebywanie na terenie .ue
    > nie ma miejsca :)

    Nie. Ustawiłem pytającego w sytuacji że on będzie musiał
    to udowodnić. Bo jak nie to zwyczajnie skłamał w zeznaniach.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2013-01-11 08:43:04
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2013-01-10 23:20, witek pisze:

    > na zdjecie sie nie powołuj, bo wcale nie musiales go dostac.

    > od listow strazy miejskiej nie ma sie co odowływac, co najwyzej
    > korespondowac.
    >
    > napisz im jeszcze raz, ze im juz dwa razy podawales dane i to nie twoja
    > wina, ze facet jest po za ich zasiegiem.
    >
    > Mandatów nie przyjmuj i czekaj na sprawe w sądzie.

    ta ale oni sie do sadu poskarzyli a ten zaocznie w trybie nakazowym mnie
    skazal za niewskazanie danych

    i chce sie od tego odwolac
    bo straz napisala ze im nie podalem danych
    a ja im je podalem....
    i teraz sie zastanawiam czy pana komendanta ktory sie glupio smial nie
    zaskarzyc o klamstwo do prokuratury rejonowej dodatkowo ?

  • 24. Data: 2013-01-11 09:21:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 21:50:23 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
    > Dnia 2013-01-10 21:40, Użytkownik bartek napisał:

    > A oni mogą sprawdzić czy taki chińczyk z Chin dostał wizę na EU,

    A jak był nielegalnie w Polsce?

  • 25. Data: 2013-01-11 12:30:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-11 08:43, Użytkownik bartek napisał:

> [...]
    > i teraz sie zastanawiam czy pana komendanta ktory sie glupio smial nie
    > zaskarzyc o klamstwo do prokuratury rejonowej dodatkowo ?

    SM skierowała sprawę do sądu ? Coś się w przepisach zmieniło ?

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2013-01-11 12:50:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Jan 2013, RadoslawF wrote:

    > Nie. Ustawiłem pytającego w sytuacji że on będzie musiał
    > to udowodnić.

    No, powiedzmy - że łatwiej będzie o zarzut "niewiarygodności"
    oraz "nie danie wiary" przez sąd.

    > Bo jak nie to zwyczajnie skłamał w zeznaniach.
    > :-)

    Jeszcze raz: to jest nadużycie.
    Teza, że brak dowodu wjazdu *wprost* prowadzi do wniosku
    że skłamał :)
    Przecież w sprawie o nielegalne przekroczenie granicy .ue
    jego zeznanie jest niczym innym jak własnie dowodem :P
    Problem w tym, że trochę słabym ;) (i tu racja)
    Jeszcze gorzej, jak się okaże że przywołany Xin Li naprawdę
    istnieje :> (ale nigdy nie wyjeżdżał za granicę nie tylko
    Chin, ale w ogóle kantonu czy jak to się u nich zwie).

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2013-01-11 15:33:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-11 12:50, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > No, powiedzmy - że łatwiej będzie o zarzut "niewiarygodności"
    > oraz "nie danie wiary" przez sąd.

    Co oznacza że będzie musiał udowodnić swoją wersję.

> [...]
    > istnieje :> (ale nigdy nie wyjeżdżał za granicę nie tylko
    > Chin, ale w ogóle kantonu czy jak to się u nich zwie).

    Możesz oczywiście uważać że sędzia będzie na tyle głupi że
    uwierzy, ja na takie szczęście bym nie liczył.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2013-01-11 15:50:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartek wrote:

> [...]
    > skazal za niewskazanie danych
    >
    > i chce sie od tego odwolac
    > bo straz napisala ze im nie podalem danych

    no to sie odwołuj

    > i teraz sie zastanawiam czy pana komendanta ktory sie glupio smial nie
    > zaskarzyc o klamstwo do prokuratury rejonowej dodatkowo ?

    dopiero jak wygrasz i bedziesz mial w uzasadnieniu wyroku, ze podales.

  • 29. Data: 2013-01-11 22:24:44
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 10.01.2013 22:14, bartek pisze:

    > myslisz ze beda tak szukac?

    Ja bym poszukał...
    Dowcip był fajny, ale może być kosztowny, jeśli sąd nie będzie miał
    poczucia humoru.

    Pozdr.!
    (D)

  • 30. Data: 2013-01-11 22:57:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > To jak w tej sytuacji udowodni że mu powierzył pojazd skoro
    > człowiek do europy nie przyjechał ? Bo bez wizy go nie wpuścili.
    > :-)

    Mógł wjechać na paszport szwagra. Kto by ich odróżnił.