  • 31. Data: 2013-01-11 23:39:20
    Temat: Re: wskazanie sprawcy wykroczenia fotoradar straz gminna
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 10 Jan 2013 21:50:23 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >A oni mogą sprawdzić czy taki chińczyk z Chin dostał wizę na EU,
    >jak nie dostał to możesz mieć nieciekawie.
    Wlasciciel pojazdu nie musi sprawdzac czy ten komu pojazd uzycza ma
    aktualne prawo pobytu na terenie EU. Moze chinczyk nielegalnie sie
    dostal w kontenerze? :D

    WAM

  • 32. Data: 2013-01-12 00:39:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-11 22:57, Użytkownik qwerty napisał:

    > Mógł wjechać na paszport szwagra. Kto by ich odróżnił.

    To ma pecha że nie podał danych szwagra.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2013-01-12 00:39:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > To ma pecha że nie podał danych szwagra.

    tak samo sie nazywali.

  • 34. Data: 2013-01-12 02:30:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-12 00:39, Użytkownik witek napisał:

    > tak samo sie nazywali.

    Musieli by jeszcze mieć ten sam adres, takie samo imię, tych samych
    rodziców oraz identyczny chiński pesel i te same numery paszportów.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2013-01-12 12:15:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 15:33:42 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Możesz oczywiście uważać że sędzia będzie na tyle głupi że
    >
    > uwierzy, ja na takie szczęście bym nie liczył.

    A jak faktycznie dał chińczykowi- przecież to nic dziwnego w sumie?

  • 36. Data: 2013-01-12 13:36:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-12 12:15, Użytkownik Kris napisał:

    > A jak faktycznie dał chińczykowi- przecież to nic dziwnego w sumie?

    To ma problem, to tez nic dziwnego, w sumie.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2013-01-12 13:44:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 12 stycznia 2013 13:36:18 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > To ma problem, to tez nic dziwnego, w sumie.

    Jaki problem?
    Strażnicy poprosili aby wskazał komu dał auto, gość podał im dane personalne, nr
    telefonu itp. niech więc ustalają sprawcę.
    A że Chińczyk? Póki co nie ma zakazu udostępniania auta Chińczykom.
    Ja w podobnej sytuacji podałem imię nazwisko, pesel, adres, serie i nr dowodu. I tak
    im było mało- link do skanu pisma wyżej podawałem poczytaj jakie 2 stronicowe pismo
    mi przysłali, nawet Jamesa Bonda i Potiomkina tam wymienili;)

  • 38. Data: 2013-01-12 17:19:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-12 13:44, Użytkownik Kris napisał:

> [...]
    pismo mi przysłali, nawet Jamesa Bonda i Potiomkina tam wymienili;)

    Im zawsze mało, taki rodzaj zawodu.
    A tak na spokojnie to powiedz po co kombinować jak koń pod górę i
    kombinować dostarczając im danych zaprzyjaźnionych chińskich
    kontrahentów którzy nigdy w UE nie byli jak można podać dwa nazwiska
    zaprzyjaźnionych kolegów z pracy lub wręcz członków rodziny.
    Zero ryzyka że ustalą że chińczyk w UE nie przebywał a i tak będą
    się pluć żebyś podał tylko jednego. A ty zgodnie z prawdą podajesz
    dwu i mogą spadać na drzewo. Nawet sprawy do sądu nie będą próbowali
    przepchać.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2013-01-12 22:43:51
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2013-01-11 15:50, witek pisze:

    > no to sie odwołuj

    > dopiero jak wygrasz i bedziesz mial w uzasadnieniu wyroku, ze podales.

    odwolalem sie.. zobaczymy co dalej
    podalem im dane chinczyka ktore posiadam

    stwierdze ze to moj kontrahent z ktorym handluje bywa w polsce to mnie
    odwiedzil...a czy jego dane sa prawdziwe nie intersi mnie to
    takie mma i takie podalem

    gorzej bedzie jak na zdjeciu z sm w ich komputerze bedzie mnie widac
    ...w sumie na tym ktore ja dostalem widac tylko cien i na nim sie opieralem

  • 40. Data: 2013-01-13 01:18:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartek wrote:

    > odwolalem sie.. zobaczymy co dalej
    > podalem im dane chinczyka ktore posiadam

    i ktory oczywiscie pojazdem kierował.

    > stwierdze ze to moj kontrahent z ktorym handluje bywa w polsce to mnie
    > odwiedzil...a czy jego dane sa prawdziwe nie intersi mnie to
    > takie mma i takie podalem

    tej drugiej czesci nie dodawaj, bo wlasnie to twój interes zeby wiedziec
    komu sie samochód daje.

    > gorzej bedzie jak na zdjeciu z sm w ich komputerze bedzie mnie widac
    > ...w sumie na tym ktore ja dostalem widac tylko cien i na nim sie opieralem

    Masz sie opierać na własnej wiedzy komu dałes samochód a nie na zdjęciach.