  • 11. Data: 2013-01-10 16:59:01
    Temat: Re: wskazanie sprawcy wykroczenia fotoradar straz gminna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:

    > Ale po co pisać na czyje zaproszenie?
    dokladnie po nic.

    > A może przyjechał na jeden dzień (biznesmen) i popsuł mu się jego samochód?

    moze,
    przy czym jak sie danej osoby nie zna nie wie gdzie mieszka, to nalezy
    przynajmniej zadbac o podstawowe dane o tej osobie

    kowalski z turcji to troche za mało.

  • 12. Data: 2013-01-10 21:37:34
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2013-01-10 09:36, Kris pisze:

    > http://www.voila.pl/284/vv3pg/
    > Podałem im imie nazwisko serie nr dowodu, pesel i adres zameldowania.
    > Jak widzisz nie wystarczyło im to.
    > Ale do sądu się nie odważyli podać;)

    wpisalem chinczyka poprostu...
    mam pelne dane
    a oni ze skad on sie tu wzial
    robie interesy z nimi....wiec dane mam itp itd
    hm

  • 13. Data: 2013-01-10 21:40:35
    Od: bartek <b...@...pl>

    > http://www.voila.pl/284/vv3pg/
    > Podałem im imie nazwisko serie nr dowodu, pesel i adres zameldowania.
    > Jak widzisz nie wystarczyło im to.
    > Ale do sądu się nie odważyli podać;)

    dostalem pismo ze wbrew obowiazkowi nie wskazalem strazy gminnej w
    malechowie komu w dniu .. powierzylem auto do kierowania w oznaczonym
    czasie...
    a ja im podalem
    napisalem na kartce potem jeszcze im dowozilem cos jeszcze raz bo sie
    rozczytac nie mogli to mnie komendant wezwal i powiedzial ze on na
    zdjeciu widzi kto kierowal
    a ja powiedzialem ze na tym zdjeciu ktore ja otrzymalem nie widze i wiem
    ze nie widac poniewaz jest ciemne bardzo... i skoro nie rozpoznaje kto
    kieruje an ie pamietam to przypuszczam ze to ta osoba i ja wskazalem...

    to teraz na dorba sprawe moge zaskarzyc straz miejska gminna o
    wprowadzenie sadu w blad ... i probe oszustwa
    a sam pisac odwolanie ze wskazalem sprawce i jeszcze raz go w odwolaniu
    wpisac?

  • 14. Data: 2013-01-10 21:50:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-10 21:40, Użytkownik bartek napisał:

    > to teraz na dorba sprawe moge zaskarzyc straz miejska gminna o
    > wprowadzenie sadu w blad ... i probe oszustwa
    > a sam pisac odwolanie ze wskazalem sprawce i jeszcze raz go w odwolaniu
    > wpisac?

    Możesz.
    A oni mogą sprawdzić czy taki chińczyk z Chin dostał wizę na EU,
    jak nie dostał to możesz mieć nieciekawie.
    Następnym razem podaj kogoś zameldowanego w unii.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-01-10 22:14:40
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2013-01-10 21:50, RadoslawF pisze:

> [...]
    > jak nie dostał to możesz mieć nieciekawie.
    > Następnym razem podaj kogoś zameldowanego w unii.

    myslisz ze beda tak szukac?

  • 16. Data: 2013-01-10 22:24:57
    Od: bartek <b...@...pl>

> [...]
    > jak nie dostał to możesz mieć nieciekawie.
    > Następnym razem podaj kogoś zameldowanego w unii.

    narazie tylko byla informacja o wszeciu dochodzenia nic konkretnego
    chyba... ?pierwsze pismo dostalem w listopadzie 2012

    a akcie notarialnym jest wpisane ze urzad ma czas 5 lat na kontrole
    wartosci czy cos takiego
    a teraz to pismo... co dostlame brzmi tak :
    na podstawie art 15. i art16. w zwiazku z art.18a ustawy z dnia 29
    sierpnia 1997, ordynacja podatkowa oraz art12 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia
    09 2000r o podatku od czynnosci cywilnoprawnych naczelnik drugiego
    urzedu skarbowego przesyla zgodnie z wlasciwoscia miejscowa umowe
    przeniesienia nieruchomosci dokonana aktem notraialnym.... 20.10.2009
    dotyczaca nabycia nieruchomosci niezabudowanej dzialki...
    w ocenie tut organu podatkowe wartosc powyzszej nieruchomosci podana
    przez strony jest nizsza od wartosci rynkowej

    zalacnziki
    kesrokopia aktu notarialnego z dnia 20.10.2009
    wydruki czm dot gruntow niezabudowanych
    wydruk iczm wykazu info o czynosciach majatkowych
    wydruki geoportalu
    kserokopia wezwania z dnia 19.10.2012

  • 17. Data: 2013-01-10 22:25:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.01.2013 21:50, RadoslawF pisze:
    /.../
    > Możesz.
    > A oni mogą sprawdzić czy taki chińczyk z Chin dostał wizę na EU,
    > jak nie dostał to możesz mieć nieciekawie.
    > Następnym razem podaj kogoś zameldowanego w unii.

    A jego nie obchodzi dostał czy nie dostał wizę ten Chińczyk.

  • 18. Data: 2013-01-10 23:20:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartek wrote:

    > a ja powiedzialem ze na tym zdjeciu ktore ja otrzymalem nie widze i wiem
    > ze nie widac poniewaz jest ciemne bardzo... i skoro nie rozpoznaje kto
    > kieruje an ie pamietam to przypuszczam ze to ta osoba i ja wskazalem...

    na zdjecie sie nie powołuj, bo wcale nie musiales go dostac.

    > a sam pisac odwolanie ze wskazalem sprawce i jeszcze raz go w odwolaniu
    > wpisac?

    od listow strazy miejskiej nie ma sie co odowływac, co najwyzej
    korespondowac.

    napisz im jeszcze raz, ze im juz dwa razy podawales dane i to nie twoja
    wina, ze facet jest po za ich zasiegiem.

    Mandatów nie przyjmuj i czekaj na sprawe w sądzie.

  • 19. Data: 2013-01-10 23:50:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-10 22:25, Użytkownik Smok Eustachy napisał:
    > W dniu 10.01.2013 21:50, RadoslawF pisze:
    > /.../
    >>
    > A jego nie obchodzi dostał czy nie dostał wizę ten Chińczyk.

    To jak w tej sytuacji udowodni że mu powierzył pojazd skoro
    człowiek do europy nie przyjechał ? Bo bez wizy go nie wpuścili.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2013-01-10 23:51:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-10 22:14, Użytkownik bartek napisał:

    > myslisz ze beda tak szukac?

    Mogą.