  • 1. Data: 2008-04-29 08:44:38
    Temat: wolne za święto w sobote - ponoć są wyjątki?
    Od: ala <r...@g...com>

    Hej,
    teoretycznie za 3 maja (najbliższa sobota) należy się dzień wolny.
    Nasza kadrowa twierdzi jednakże, że dotyczy to tylko firm, w których
    jest co najmniej 42-godzinny tydzień pracy i nie chce nam dać dnia
    wolnego (my mamy normalny, 40-godzinny tydzień pracy). Ponoć wynika to
    z jakiegoś komentarza do ustawy wydanego przez Sąd Najwyższy, przez
    co ma ten komentarz moc wiążącą.

    Nie potrafię nic na ten temat znaleźć - czy mogę prosić o wskazówki?

    Ala.

  • 2. Data: 2008-04-29 08:46:29
    Temat: Re: wolne za święto w sobote - ponoć są wyjątki?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Też mamy 40 h tydzień pracy i nasza kadrowa nie widzi przeciwskazań.

  • 3. Data: 2008-04-29 08:50:09
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 29 Apr 2008 01:44:38 -0700, ala napisał(a):

> [...]
    > mamy normalny, 40-godzinny tydzień pracy). Ponoć wynika to z jakiegoś
    > komentarza do ustawy wydanego przez Sąd Najwyższy, przez co ma ten

    Kompletna bzdura. A tydzień pracy w żadnej firmie nie może być równy 42
    godzinom (tj. przeliczając na okres rozliczeniowy).

    Kadrowa się naraża i ryzykuje ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 4. Data: 2008-04-29 09:26:47
    Od: "Przemek M" <h...@g...pl>

    Użytkownik "ala" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Ja bym poprosil ta mila Pania aby napisala mi to na pismie, oczywiscie
    pieczatka + podpis.

  • 5. Data: 2008-04-29 13:27:01
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Przemek M pisze:

    > Ja bym poprosil ta mila Pania aby napisala mi to na pismie, oczywiscie
    > pieczatka + podpis.

    Do tego niech znajdzie ten komentarz i niech poda jego tresc :) albo
    powola sie na inne przepisy. Jak nie umie to niech nie marudzi...