  • Data: 2004-08-08 20:26:15
    Temat: Re: wizyta komornika!!!!!!
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8 Aug 2004 11:36:29 +0200, kicur naskrobał(a):

    > Ta...., tak się składa, że akurat widziałem egzekucje.

    niesamowite :)

    > A w ten sposób to mówisz tylko TY, a takich komorników powiedzmy że jest kilku
    > na całą Polskę.
    > Ktoś to potwierdzi jeszcze... OPRÓCZ Ciebie??

    dyskusja się toczy na temat co może komornik - mówiąc że jest kilku
    komorników którzy postępują w powyższy sposób tylko potwierdzasz powyższe.
    Natomiast co zrobi w tym konkretnym komornik tego nikt nie powie bo nie
    jest wróżką - może prawie wszystko.

    btw: stwierdzenie 'widzałem egzekucje' brzmi nieźle :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org