  • 51. Data: 2006-10-13 09:57:33
    Temat: Re: windykacja z KRUKa
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    Kruki itp hieny nie maja prawa nachodzić ludzi zwłaszcza pookresie
    przedawnienia. Trzeba takie bydło po prostu szczuć psami. Niech idzie
    i pracuje uczciwue a nie żaeruje na innych.
    Będę do ostatniego tchnienia potępiac te hieny bo widze jaką szkode
    wyczynilili moim znajomym, którzy nie znając prawa padli ich ofiarą.
    A na żadne pisma króków nie odpowiadać. Nie odbierac i wyrzucac do
    kosza nawert nie cytając bo treści w nich zawarte są zwykłą
    socjotechniką i grą b na emocjach. A po co tracić dobry humor?
    Pozdrawiam wszystkich, którzy podobnie traktują te współczesne
    nowotwory społeczeństwa.

  • 52. Data: 2006-10-13 11:08:57
    Od: m...@g...com

    tokaj1 wrote:

    > Kruki itp hieny nie maja prawa nachodzić ludzi zwłaszcza pookresie
    > przedawnienia.

    Troche się mylisz. Mają prawo domagać się zwrotu czegoś co się należy.
    Nawet po okresie przedawnienia.

    p. m.

  • 53. Data: 2006-10-13 11:31:22
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    maja prawo sie domagać ale nie mogą nachodzic kiedy człowiek tego
    nie chce.
    Moga tez oberwac za nachodzenie po łbie. ot co.
    I fajnie byłoby jakby ktos takiego chama przykładnie kiedys na swojej
    posesji zastrzelił.

  • 54. Data: 2006-10-13 12:32:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...com wrote:

    > Troche się mylisz. Mają prawo domagać się zwrotu czegoś co się należy.
    > Nawet po okresie przedawnienia.

    Owszem, ale nie w sposób, jaki robią, bo to IMHO podpada pod złośliwe
    nękanie.

  • 55. Data: 2006-10-13 12:42:58
    Od: m...@g...com

    Andrzej Lawa wrote:

    > Owszem, ale nie w sposób, jaki robią, bo to IMHO podpada pod złośliwe
    > nękanie.

    Ale przedawnienie nie ma tutaj nic do tego.

    p. m.

  • 56. Data: 2006-10-13 13:00:04
    Od: robin <k...@o...pl>

    Dnia 12-10-2006 o 17:12:59 witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    napisał:

    > Albo przestać spłacać i czekać 3 lata.

    a jak juz minęło trzy lata i jak mimo wszystko przyjdzie z sądu wyrok
    nakazowy to na jaki przepis się powołać zgłaszając sprzeciw

  • 57. Data: 2006-10-13 13:27:31
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "robin" <k...@o...pl> wrote in message

    > a jak juz minęło trzy lata i jak mimo wszystko przyjdzie z sądu wyrok
    > nakazowy to na jaki przepis się powołać zgłaszając sprzeciw

    na kodeks cywilny.
    Jest tam dokładnie wyszczególnone co i kiedy się przedawnia.

  • 58. Data: 2006-10-13 13:58:23
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    witek napisał(a):

    > To niech tą stówę przeznaczy na psychologa.

    Ok :-)

    --
    Kaja

  • 59. Data: 2006-10-14 09:02:16
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "tokaj1" <t...@p...onet.pl> napisał

    > Kruki itp hieny nie maja prawa nachodzić ludzi zwłaszcza pookresie
    > przedawnienia. Trzeba takie bydło po prostu szczuć psami. Niech idzie
    > i pracuje uczciwue a nie żaeruje na innych.

    -----------

    Ja z tymi ludzmi mam do czynienia codzien z racji
    mojego zawodu. I wiem jacy to sa dranie,
    bezlitosni oprawcy...

    Neko

  • 60. Data: 2006-10-14 10:06:55
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kaja wrote:
    > Ustawa o przeciwdziałaniu niewypłacalności osoby fizycznej oraz o
    > upadłości konsumenckiej
    > http://www.pis.org.pl/unit.php?o=parlament&p=docs&id
    =2&iddoc=80

    > Ta ustawa to jednak bicz a nie pomoc osobie fizycznej.

    Przede wszystkim: to jest projekt, a nie ustawa