  • 1. Data: 2006-10-10 14:59:23
    Temat: Obciazenie pracownika za spowodowanie szkody w firmie..
    Od: <a...@o...pl>

    Witam
    napisze krotko i na temat ...
    kolega wozkiem widlowym "dotkliwie" uszkodzil drzwi z rampy ..
    Firma postanowila obciazyc go za polowe naprawy w kwocie 1500zl..
    Dyrekcja jak twierdzi .. dzie mu na reke bo zgadza sie na splate ratalna w
    wysokosci 100zl /miesiac..

    Z tego co wiem firma moze obciazyc pracownika za szkode na okres nie
    dluzszy niz 3 miesiace
    no i oczywiscie w kwocie o odpowiednej wysokosci ...

    W zwiazku z cala zaistniala sytuacja chcialam sie dowiedziec jak pracownik
    ma
    sie ustosunkowac do niechcaco popelnionego przez siebie uszkodzenia mienia
    firmy ?

    pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2006-10-10 15:17:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 10 Oct 2006 16:59:23 +0200, a...@o...pl napisał(a):

    > Z tego co wiem firma moze obciazyc pracownika za szkode na okres nie
    > dluzszy niz 3 miesiace no i oczywiscie w kwocie o odpowiednej wysokosci ...

    To troche źle wiesz :) Firma może obciążyć pracownika do wysokości 3 jego
    pensji.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-10-10 15:57:16
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma
    > sie ustosunkowac do niechcaco popelnionego przez siebie uszkodzenia mienia

    Może zaproponować, że spłaci to w ciągu 3 miesięcy ;)

    Gość ma szczęście, że firma postanowiła obciążyć go 50%, bo znam takie,
    gdzie musiałby zapłacić 100% i jest to zgodne z prawem...

    pozdr

    Monika

  • 4. Data: 2006-10-10 17:11:01
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 10 Oct 2006 16:59:23 +0200, <a...@o...pl> wrote:

    >Z tego co wiem firma moze obciazyc pracownika za szkode na okres nie
    >dluzszy niz 3 miesiace
    >no i oczywiscie w kwocie o odpowiednej wysokosci ...
    W kwocie odpowiedniej tzn. do 3 krotnosci pensji.
    A jesli rozklada na raty to sie cieszyc powinien.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 5. Data: 2006-10-10 20:08:04
    Od: <a...@o...pl>

    Użytkownik WAM <n...@n...nopl.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@4...com..
    .

    > W kwocie odpowiedniej tzn. do 3 krotnosci pensji.
    > A jesli rozklada na raty to sie cieszyc powinien.

    w sumie to firma chyba wie co robi .....
    a co jesli koles by sie zwolnic chcial przed czasem splacenia ?
    firma po sprawie w sadzie pracy moze go zmuszac do zaplaty ...? zanczy sie
    komornik ......?

    Ania