  • 31. Data: 2005-10-09 20:01:46
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    petra <j...@m...com> napisał(a):

    > Wisz roznice pomiedzy niesplacanym kredytem z wyludzeniem kredytu?

    doskonala, i otto tez wspomnial, wyludzenie nastepuje wtedy gdy bierzemy
    kredyt w zamiarze jego nie splacenia (lub nie splacamy pomimo moznosci
    splacenia) , z wyludzeniem kredytu nie mamy do czynienia wowczas gdy osoba
    ktora go brala po czesci go splacala a brak dalszej splaty wynika z
    pogorszenia sie sytuacjimaterialnej,- wtedy przestepstwa (i wiezienia) nie ma.

    Spreczności z Miedzynarodowym Paktem Praw Obywatelskich i
    Politycznych nie ma., Po z atym ten pakt do niczego nie zobowiazuje
    o czym Korwin Mikke ostatnio wpsomnial, zreszta w ktoryms z zalacznikow masz
    wspomniane o zniesieniu kary smierci a niedawno w sejmie poslowie nad taka
    kara glosowali.

    Pozdrawiam niedouczona zawistna Sz***o

    P.

  • 32. Data: 2005-10-09 20:05:51
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

  • 33. Data: 2005-10-10 07:51:13
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Rokicki napisał(a):

    > Tak tylko robiac te dziecko oczekiwalo sie rowniez cos w zamian,
    > jezeli zamiar tej osoby byl od poczatku inny to powinna byc ukarana

    Taaak, bo to złe kobiety som. Jak udowodnisz, że miała zamiar od
    początku?

    > ORAZ pozbawiona alimentow, chciala tylko dziecko niech sama mu
    > zapewnia byt. (i jest to do udowodnienia, a jak nie pwoiem)

    Zazwyczaj kobiety traktujące facetów jak dawców nasienia, nie chcą miec
    z nimi potem nic wspólnego, także alimentów.

    > mozliwe

    Ciekawe, jak.

    > jestna to bardzo prosty sposob, raz ze sad nie moglby ograniczyc i
    > wyznaczyc dni widzien jedemu z rodzicow gdyby ten nie byl skazany
    > prawomocnym wyrokiem za umyslne przestpestwa przy ktorych wplywalo by
    > to na zle wychowanie dziecka
    Ale wiesz, to mogłyby byc kłopoty organizacyjne. Jak wyobrazasz sobie
    taka sytuację? Przewracasz do gory nogami komus zycie tylko dlatego, ze
    ktos inny tak chce? Rodzić opiekujacy się dziećkiem ma co drugi dzień
    powiadamiać policję, ze dziecko zaginęło, bo nie wróciło ze szkoły np?
    A poten odwoływać, bo okazuje się, ze poszło z drugim rodzicem na lody,
    do kina etc. Wiesz, jakie mysli chodzą człowiekowi po głowuie, kiedy
    dziecko nie wraca o okreslonej porze ze szkoły? Pewnie nie masz
    pojecia, bo nie masz dzieci.
    dwa w
    > momencie jakiegokolwiek utrudniania kontaktu z dziecckiem rodzicowi z
    > ktorym te dziecko nie mieszka (jest to bardzo banalne do udowopdnienia
    > - nagrania)

    W tym momencie powinien wkroczyć sad i wyegzekwować przestrzeganie
    postanowień.

    > konczylo by sie stalym odebraniem alimentow na raecz tego
    > dziecka,

    A dziecko automagicznie przestaje potrzebować żarcia i ciucha, bo się
    jeden rodzic obraził.

    > i obecny opiekun skoro uznaje ze wie co jest dla niego lepsze
    > sam musialby zarobic na utrzykanie dziecka, oczywiscie i tak nie
    > molgby poznioej ograniczac wizyt tatusia czy mamusi.

    Dlaczego chcesz karaać dziecko za błędy dorosłych?Ono jest juz
    wystarczajaco pokarane, mając popieprzonych rodziców, który nzadal
    usiłuja zrobic mu krzywdę w imię "moje na wierzchu"

    > Wyleczylo by to bardzo szybko obecna sytuacje, nie bylo by strin typu
    > www.tato.pl

    E tam. IMHO polskie prawo nie jest takie złe, problem polega na tym, ze
    jak ktos ma kaprys sobie wyrokiem sadu tyłek podetrzeć, to nikt mu nic
    nie zrobi, a tak byc nie powinno.

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson

  • 34. Data: 2005-10-10 09:23:28
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-10 09:51, krys wrote:

    > Taaak, bo to złe kobiety som. Jak udowodnisz, że miała zamiar od
    > początku?

    Ja mam na to ~90 sms'ów od czasu jak dowiedziała się, że jest w ciąży.
    JEst tam cały niewybredny słownik wulgaryzmów oraz tego, co ona
    nakładzie dziecku do głowy na złego tatę.

    > Zazwyczaj kobiety traktujące facetów jak dawców nasienia, nie chcą miec
    > z nimi potem nic wspólnego, także alimentów.

    Jasne! Potem dochodzą do wniosku, że skoro mogą coś wyciągnąć w zasadzie
    za darmo to dlaczego ma nie płacić?

    > A dziecko automagicznie przestaje potrzebować żarcia i ciucha, bo się
    > jeden rodzic obraził.

    Skoro ten jeden rodzic posługuje się dzieckiem jak kartą przetargową
    żeby dopiec drugiej stronie to jak najbardziej TAK!

    > Dlaczego chcesz karaać dziecko za błędy dorosłych?Ono jest juz
    > wystarczajaco pokarane, mając popieprzonych rodziców, który nzadal
    > usiłuja zrobic mu krzywdę w imię "moje na wierzchu"

    Zazwyczaj to jedna strona gra dzieckiem żeby zrobić jak najwięcej
    problemów drugiej, dziecko poprostu jest tu narzędziem. Przeważnie jest
    to matka no bo wiadomo kto "na starcie" ma prawa do opieki.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 35. Data: 2005-10-10 10:54:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Taaak, bo to złe kobiety som. Jak udowodnisz, że miała zamiar od
    > początku?

    prosze Cie, napisalem jest to do udowodnienia, dla chcacego nic trudnego,w
    ostatecznosci zaryzykowalbym
    wyrokiem za podslozenie podsluchu ale przynajmniej nie mialbym znisczonego
    zycia

    > Zazwyczaj kobiety traktujące facetów jak dawców nasienia, nie chcą miec
    > z nimi potem nic wspólnego, także alimentów.

    oj mylisz sie, jak tylko dowiedz asie o mozliwosci wyciagniecia $ zmiejsca
    idzie pozew

    > Ciekawe, jak.

    chocby podsluch,

> [...]
    > ktos inny tak chce? Rodzić opiekujacy się dziećkiem ma co drugi dzień
    > powiadamiać policję, ze dziecko zaginęło, bo nie wróciło ze szkoły np?

    nie, wystarczy ustalic z gory kilka rzeczy (ustawą). by takich sytuacji
    uniknac

> [...]
    > do kina etc. Wiesz, jakie mysli chodzą człowiekowi po głowuie, kiedy
    > dziecko nie wraca o okreslonej porze ze szkoły?

    kiedy kumple chodzili na dyskoteki ja nianczylem dziecko sasiadki, baardzo
    duzo czasu z nia spedzalem, odkad miala 0,5 roku
    wiec akurat to uczucie znam doskonale :-)

    > dwa w
    >
    > W tym momencie powinien wkroczyć sad i wyegzekwować przestrzeganie
    > postanowień.

    no i co dostanie? grzywne? a maz dalej placi jak maszyna nie widujac swojego
    dziecka a matka chodzi bezkarna.

    > A dziecko automagicznie przestaje potrzebować żarcia i ciucha, bo się
    > jeden rodzic obraził.

    nie, matka zarabia na te rzeczy. Opiekunka do dziecka i do pracy, nie rob
    problemu tam gdzie nie ma.
    Matka(lub ojciec) w momencie takiego skurwysynstwa musi zdawac sobei sprawe
    ze poniesie tego konsekwencje.

    > Dlaczego chcesz karaać dziecko za błędy dorosłych?Ono jest juz
    > wystarczajaco pokarane, mając popieprzonych rodziców, który nzadal
    > usiłuja zrobic mu krzywdę w imię "moje na wierzchu"

    nie bedzie krzywdyjezeli matka (lub ojciec) poszuka pracy a do dziecka
    znakdzie opiekunke, nie mozna
    stwarzac poczucia bezkarnosci dla takich osob majac na uwadze dziecko.
    (patrz wiezienia dla kobiet i mozliwosc ich wychowywania, dziecko to
    najwieksze szcescie jakie moze kobiete spotkac i takie
    odbywanie kary to nie kara, a na pewno nie sprawiedliwa kara)

    > E tam. IMHO polskie prawo nie jest takie złe, problem polega na tym, ze
    > jak ktos ma kaprys sobie wyrokiem sadu tyłek podetrzeć, to nikt mu nic
    > nie zrobi, a tak byc nie powinno.

    dodaj jeszze mozliwosc szastania zeznaniami przez kupionych swiadkow i
    wydawanie wyrokow przez wspaniale Panie Sedzi(X?)
    w sadach rodzinnych

    P.

  • 36. Data: 2005-10-11 13:01:50
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" napisał(a):

    > Ja mam na to ~90 sms'ów od czasu jak dowiedziała się, że jest w ciąży.

    Ale w ciąże wiatropyulnie nie zaszła?

    > JEst tam cały niewybredny słownik wulgaryzmów oraz tego, co ona
    > nakładzie dziecku do głowy na złego tatę.

    Że też posdzedłeś z taka do łóżka!

    > Jasne! Potem dochodzą do wniosku, że skoro mogą coś wyciągnąć w
    > zasadzie za darmo to dlaczego ma nie płacić?

    Chodzi właśnie o to, zeby miec dziecko i nie miec kłopotów związanych z
    pałętaniem się po zycoiu jego ojca. Zazwyczaj dotuyczy to
    wyemancypowanych, dobrze radzących sobie kobiet.

    > Skoro ten jeden rodzic posługuje się dzieckiem jak kartą przetargową
    > żeby dopiec drugiej stronie to jak najbardziej TAK!

    Dlaczego chcesz się mścić na dziecku? Może zabrać je obojgu rodzicom i
    umieścic w DD, na złość? ( i obojgu zasądzić alimenty, na rzecz
    utrzymania dziecka w placówce - do czasu, az zmądrzeją)

    > Zazwyczaj to jedna strona gra dzieckiem żeby zrobić jak najwięcej
    > problemów drugiej, dziecko poprostu jest tu narzędziem. Przeważnie
    > jest to matka no bo wiadomo kto "na starcie" ma prawa do opieki.

    I taką postawę kategorycznie potępiamy.

  • 37. Data: 2005-10-11 13:26:45
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > trudnego,w ostatecznosci zaryzykowalbym
    > wyrokiem za podslozenie podsluchu ale przynajmniej nie mialbym

    Nie wierzę. kto ci powiedział, że taka pani musi się komukolwiek
    zwierać? I na co ten podsłuch wtedy?

    > oj mylisz sie, jak tylko dowiedz asie o mozliwosci wyciagniecia $
    > zmiejsca idzie pozew

    Kobiety pragnące dziecka bez tatusia, zazwyczaj doskonale znają swoje
    prawa i maja gdzieś pałętajacego się dawcę nasienia - po co, zeby
    kłopoty robil, wtrącał się w życie, blokował paszport?

    > chocby podsluch,

    Nie zwierza się nikomu.

    > nie, wystarczy ustalic z gory kilka rzeczy (ustawą). by takich
    > sytuacji uniknac

    Są sprawy na tej ziemi, o ktorych sie ustawom nie śniło. Nie da się
    życia ustawić ustawami.

    > kiedy kumple chodzili na dyskoteki ja nianczylem dziecko sasiadki,
    > baardzo duzo czasu z nia spedzalem, odkad miala 0,5 roku
    > wiec akurat to uczucie znam doskonale :-)

    Z sąsiadką?;-P Sorry, to nie jest to samo. Przekonasz się, kiedy sam
    będziesz rodzicem.

    > no i co dostanie? grzywne? a maz dalej placi jak maszyna nie widujac
    > swojego dziecka a matka chodzi bezkarna.

    No bo u nas wymiar leży i kwiczy. I to należy poprawić. W tym wypadku
    matka powinna być ukarana.

    > nie, matka zarabia na te rzeczy. Opiekunka do dziecka i do pracy, nie
    > rob problemu tam gdzie nie ma.

    To JEST problem. Ile musiałaby zarobić matka, zeby wystarczyło na
    opiekunkę, żarcie i czynsz? Tymczasem sama sobie dzieci nie
    zmajstrowała i ma prawo oczekiwać, że "współwinny" będzie na nie łożył.
    Zresztą, chyba powinno mu zależeć na przetrwaniu jego własnych genów?

    > Matka(lub ojciec) w momencie takiego skurwysynstwa musi zdawac sobei
    > sprawe ze poniesie tego konsekwencje.

    Nie wiem, co rozumiesz pod pojęciem"skurwysyństwa"

    > nie bedzie krzywdyjezeli matka (lub ojciec) poszuka pracy a do dziecka
    > znakdzie opiekunke, nie mozna
    > stwarzac poczucia bezkarnosci dla takich osob majac na uwadze dziecko.

    A kto Ci powiedział, ze matka nie pracuje?

    > (patrz wiezienia dla kobiet i mozliwosc ich wychowywania, dziecko to
    > najwieksze szcescie jakie moze kobiete spotkac i takie
    > odbywanie kary to nie kara, a na pewno nie sprawiedliwa kara)

    Na pewno kary nie powinno odbywać dziecko. z drugiej jednak strony
    odseparowanie noworodka/niemowlaka od matki też jest dla dziecka karą.
    To chyba nie jest takie proste, jak 2+2.

    > dodaj jeszze mozliwosc szastania zeznaniami przez kupionych swiadkow i
    > wydawanie wyrokow przez wspaniale Panie Sedzi(X?)
    > w sadach rodzinnych

    Ależ o czym Ty mówisz?;-) Czyżbyś nie wierzył w niezawisłość sądów i w
    sprawiedliwość? I dlaczego panie sędzie, a nie panie i panowie?

  • 38. Data: 2005-10-11 13:35:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale w ciąże wiatropyulnie nie zaszła?

    chcialbym zauwazyc ze ona nie jest mechaniczna zabawka i chyba zdaje sobie
    sprawe czyms sie taje zabawy koncza,

    > Dlaczego chcesz się mścić na dziecku? Może zabrać je obojgu rodzicom i
    > umieścic w DD, na złość? ( i obojgu zasądzić alimenty, na rzecz
    > utrzymania dziecka w placówce - do czasu, az zmądrzeją)

    najwieksza krzywda dla malego jest ograniczenie wizyt jednemu z rodzicow.
    Na pewno odebranie alimentow ta krzywda nie bedzie chyba ze matka (lub
    ojciec) <ten ktory sprawuje opieke>
    nie pomysli o pracy i sam doprowadzi do tego ze dziecko bedzie chodzilo
    glodne.
    Chcialbym zauwazyc ze na wychowanie dziecka nie wyklada tylko ojciec i z
    tego co na grupie czytam
    sad bierze to pod uwage przy ustalaniu alimentow. Wiec nawet jak odbierze
    alimenty (z winy oosoby sprawujacej opieke)
    to i tak jakies tam pieniazki pozostana, bo przeciez nie powinien przyznac
    opieki osobie ktora nie nie jest w stanie zaspokoic podstawowych potrzeb
    dzieciaka hmm ?

    P.

  • 39. Data: 2005-10-11 14:28:38
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-11 15:26, krys wrote:

    > Nie wierzę. kto ci powiedział, że taka pani musi się komukolwiek
    > zwierać? I na co ten podsłuch wtedy?

    Cały pomysł opiera się na zaskoczeniu i sprowokowaniu sytuacji. Przecież
    nikt nie pójdzie do niej, powie "słuchaj, mam tu podsłuch, opowiedz jak
    to wrobiłaś faceta". Ehhh...

    > Kobiety pragnące dziecka bez tatusia, zazwyczaj doskonale znają swoje
    > prawa i maja gdzieś pałętajacego się dawcę nasienia - po co, zeby
    > kłopoty robil, wtrącał się w życie, blokował paszport?

    Problem w tym, że z takiego założenia wychodzą, częstokroć nie
    informując nawet przyszłego ojca o fakcie po czym informują go jak
    wyciągają rękę po pieniążki. Wtedy padają dwa zdania - jesteś ojcem
    mojego dziecka. Płać!

    > No bo u nas wymiar leży i kwiczy. I to należy poprawić. W tym wypadku
    > matka powinna być ukarana.

    Ja bym jeszcze dorzucił regulację na temat praw do opieki noworodka. Sąd
    (o ile rodzice nie mogą) powinien brać pod uwagę możliwości
    (finansowe/czasowe) oraz warunki a nie tylko "dziecko jest z matką bo to
    matka".

> [...]
    > zmajstrowała i ma prawo oczekiwać, że "współwinny" będzie na nie łożył.
    > Zresztą, chyba powinno mu zależeć na przetrwaniu jego własnych genów?

    Typowe, poniekąd się zgadzam ale właśnie pokazałąś typowe myślenie
    kobiety. Ojciec chce być ojcem ale nie może, bo mamusia jest na niego
    obrażona i nie pozwala na kontakty z dzieckiem ale pieniążki to nie
    śmierdzą i łapkę się po nie chętnie wyciąga. Skąd ja to znam...

    > Na pewno kary nie powinno odbywać dziecko. z drugiej jednak strony
    > odseparowanie noworodka/niemowlaka od matki też jest dla dziecka karą.
    > To chyba nie jest takie proste, jak 2+2.

    To nie kara dla dziecka tylko konieczność w wypadku, gdy dzieckiem nie
    ma się kto zająć. Zawsze można umieścić dziecko w domu dzieck do momentu
    jak matka nie wyjdzie... (teoretyzowanie...)

    > Ależ o czym Ty mówisz?;-) Czyżbyś nie wierzył w niezawisłość sądów i w
    > sprawiedliwość? I dlaczego panie sędzie, a nie panie i panowie?

    Bo macie solidarność jajników i wiadomo kogo poprze baba w takim
    wypadku. Są fakty większej i mniejszej wagi - dla kogo co będzie
    ważniejsze - zgadnij.

  • 40. Data: 2005-10-11 15:46:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > chcialbym zauwazyc ze ona nie jest mechaniczna zabawka i chyba zdaje
    > sobie sprawe czyms sie taje zabawy koncza,

    I vice versa. Jego też nikt nie zwolnil od odpowiedzialności za seks.

    > najwieksza krzywda dla malego jest ograniczenie wizyt jednemu z
    > rodzicow.

    Największą krzywdą, to jest zawalenie się świata. dziecko chciałoby miec
    obydwoje rodziców. Normalni potrafią sie dogadać - nienormalni robia
    cyrki i obrazaja się na dziecko, albo nim graja.

    > Na pewno odebranie alimentow ta krzywda nie bedzie chyba ze
    > matka (lub ojciec) <ten ktory sprawuje opieke>
    > nie pomysli o pracy i sam doprowadzi do tego ze dziecko bedzie
    > chodzilo glodne.

    Jaki chcesz osiągnać skutek obniżając dziecku standard życia?

> [...]
    > to i tak jakies tam pieniazki pozostana, bo przeciez nie powinien
    > przyznac opieki osobie ktora nie nie jest w stanie zaspokoic

    W KRIO jest coś na temat tego, że sprawowanie opieki nad dzieckiem jest
    rowniez formą łożenia nań. Nikt nie powiedział,ze matka oprócz opieki
    ma nie robić nic - chodzi o to, żeby dziecko miało i na chlebek, i na
    czekoladę, a nie tylko na chlebek. Jak matka jest głupia, to chcesz
    zabrać dziecku czekoladę, żeby ją ukarać? Ja jestem za tym, żeby
    wyegzekwować prawa należne ojcu, chyba jakiś bat na olewających wyroki
    sądowe jest?