  • 1. Data: 2005-10-08 20:09:34
    Temat: Rozwod - wszystko wiem oprocz jednej "sprawy"
    Od: "Agula" <l...@o...pl>

    Witam,

    Szukalam i szukalam ale nie moglam znalezc.
    Jezeli chodzi o rozwod bez orzekania o winie wszystko wiem.
    Dreczy natomiast mnie jedno. Nieszczesna rozprawa pojednawcza.
    Otoz, zalezy mi aby jej nie bylo. Wyjezdzam za kilka dni za granice i wiem,
    ze jezeli wroce to na krotko - zwyczajowe odwiedziny rodzinki.
    Z jeszcze obecnym mezem ustalilismy, ze on wnosi poniewaz umotywowanie
    prosby o rezygnacje z pojednawczej bedzie mialo sens jak on zlozy pozew i
    napisze, ze nie przebywam w Polsce.
    Czy bedzie mialo sens jezeli napisze pismo w ktorym zgadzam sie na rozwod
    itd, itp, ze takze prosze o zaniechanie tejze rozprawy pojednawczej i
    podpisze u notariusza, ktory potwierdzi zgodnosc podpisu z osoba ( nie wiem
    jak to fachowym jezykiem sie nazywa ;))? Czy to moze pomoc i byc jakas
    pomoca dla pelnomocnika i meza by sad nie przekladal sprawy?

    Bardzo dziekuje za odpowiedz

    A.